لسترسیتی-اورتون ؛ نبرد روباه ها با تافی ها

دیدار لسترسیتی و اورتون شنبه شب (18 اردیبهشت ماه) از ساعت 21:00 در ورزشگاه گینگ پاور شهر لستر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، لسترسیتی و اورتون از هفته ی سی و هفتم و ما قبل آخر به مصاف هم می روند که اختلاف دو تیم فقط یک عدد 1 می باشد . لسترسیتی در جایگاه اول و اورتون در جایگاه یازدهم قرار دارد به علاوه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه ی پر گل 3-2 به سود لستر به پایان رسیده است.

لسترسیتی ؛ فصل برای قهرمان تمام نشده
شاگردان کلودیو رانیری که فصل را با موفقیت کامل به اتمام رسانده و 2 هفته مانده به پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کرده اند در یک بازی کاملاً تشریفاتی به مصاف تیم اورتون می روند . روباه ها که دیگه چیزی برای بدست آوردن ندارند تنها می توانند با پیروزی شیرینی قهرمانی خود را بیشتر کرده و اختلاف خود را با تیم دوم بیشتر نمایند تا با اقتدار بیشتری در پایان فصل جشن قهرمانی به پا کنند.
تیم لستر سیتی در 36 بازی گذشته ی خود 22 پیروزی ، 11 تساوی و تنها 3 شکست بدست آورده و با 77 امتیاز با اقتدار کامل عنوان قهرمانی را برای اولین بار بدست آورد.

اورتون ؛
تافی های شهر اورتون که با 10 پیروزی ، 14 تساوی و 11 شکست از 35 بازی و کسب 44 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند ، چیزی برای از دست دادن یا بدست آوردن در بازی مقابل لستر نداشته و فقط میتوانند از حیثیت خود مقابل تیم قهرمان دفاع کنند و در صورت پیروزی چهارمین تیم باشند که در این فصل توانسته لستر رانیری را شکست دهد.
شاگردان روبرتو مارتینز که در شش بازی اخیر خود تنها 1 پیروزی بدست آورده اند ، می توانند در صورتی که 3 بازی آخر خود را با پیروزی به پایان برسانند شاید در پایان فصل جایگاه یک رقمی در جدول مسابقات لیگ برتر انگستان داشته باشند.

تقابل اخیر دو تیم :
در شش تقابل اخیر دو تیم که بازی های پر گلی بوده و میانگین 3.5 گل در هر بازی را داشته است ، 2 پیروزی از آن لسترسیتی بوده و 1 پیروزی نیز از آن اورتون و 3 بازی هم تیم با تساوی به اتمام رسیده است.
در مجموع این شش بازی 11 گل تیم لستر و 10 گل هم تیم اورتون به ثمر رسانده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
دنیل دیرینک واتر و رابرت هاس به دلیل محرومیت نمیتوانند روباه ها را در بازی امشب مقابل اورتون همراهی کنند.
اورتون هم نمیتواند از گرت بری ، ژرارد دویلوفوی ، سیموس کوله من ، تویاس براویینگ و فیل یاگیلکا به دلیل مصدومیت و همچنین رامیرو فونیس موری به دلیل محرومیت بهره مند شود.

×× پیش بینی سایت هو اِسکورد :لستر سیتی 3 - اورتون 0

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 641746

وب گردی

وب گردی