اینترمیلان - امپولی ؛ نبرد نراتزوری و آزوری 

دیدار اینتر میلان و امپولی شنبه شب (18 اردیبهشت ماه) از ساعت 20:30 در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اینترمیلان و امپولی در اولین بازی از هفته ی سی وهفتم و ما قبل آخر سری آ ایتالیا در حالی امشب در وزشگاه خانگی اینترمیلان به مصاف هم میروند که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه کارلو کاستلانی شهر امپولی با پیروزی 0-1 اینترمیلان به پایان رسید.

اینترمیلان ؛ تثبیت رده ی چهارم
شاگردان آبی و مشکی پوش روبرتو مانچینی که هفته ی گذشته با نتیجه 2-0 مغلوب لاتزیو شده اند ، در حالی به مصاف تیم امپولی می روند که شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارند و حضور در لیگ اروپای فصل آینده نیز برای آنان قطعی شده است.
نراتزوری ها که بعد از گذشت سی وشش هفته با 19 پیروزی ، 7 تساوی و 10 شکست با 64 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند در صورت پیروزی در بازی پیش رو فصل را با همین جایگاه به اتمام خواهند رساند.

امپولی ؛ آسوده و راحت
شاگردان مائوریتسیو ساری که در این فصل رقابت های سری آ پر فراز و نشیب ظاهر شده و در شش بازی اخیر خود سه شکست و دو تساوی و یک پیروزی بدست آورده اند در حالی به مصاف تیم آبی پوش شهر میلان می روند که نه استرس سقوط دارند و نه امید کسب سهمیه .
آبی های شهر امپولی که در سی و شش بازی خود در طول این فصل سری آ 11 پیروزی ، 10 تساوی و 15 شکست بدست آورده اند در تدارک دوازدهمین پیروزی این فصل خود می باشند.

تقابل اخیر دو تیم :
در شش تقابل آخر دو تیم در سری آ نراتزوری 5 پیروزی بدست آورده و 1 بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است .
در مجموع این شش بازی اینترمیلان 11 گل به ثمر رسانده است ولی تیم امپولی تنها 4 گل وارد دروازه ی اینترمیلان کرده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
جیسون موریلیو به دلیل محرومیت نمی تواند شاگردان مانچینی را در بازی امشب همراهی کند.
آبی ها امپولی هم به دلیل مصدومیت ویسنت لاورینی ، لوکاس اسکروپسکی و مارکو لیوارا را در اختیار ندارند . همچنین لیوان امچیدلیدزه هم به دلیل محرومیت در ترکیب تیم امپولی نخواهد بود.

×× پیش بینی سایت هو اِسکورد: اینترمیلان 2 - امپولی 0

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 641748

وب گردی

وب گردی