هامبورگ- وولفسبورگ ، نبرد شش امتیازی 

دیدار هامبورگ و وولفسبورگ شنبه عصر (18 اردیبهشت ماه) از ساعت 18:00 در فولکس پارک شهر هامبورگ برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، هامبورگ و ولفسبورگ از هفته ی سی وسوم و ماقبل آخر بوندسلیگا در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم با 38 و 39 امتیاز در جایگاه یازدهم و دهم جدول مسابقات قرار دارند.
به علاوه بازی رفت دو تیم در فولس واگن آرنا با تساوی 1-1 به پایان رسید.

هامبورگ ؛
بندر نشینان هامبورگ که به مانند گذشته این فصل بوندسلیگا را نیز بدون کسب سهمیه به اتمام می رسانند در شرایطی پای به میدان مسابقه برابر گرگها می گذارند که در شش بازی گذشته ی خود دو پیروزی ، یک تساوی و سه شکست بدست آورده اند
شاگردان برونو لابادیا که فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرده و 10 پیروزی ، 8 تساوی و 14 شکست را تجربه کرده اند در صورت برتری مقابل وولفسبورگ جایگاه این تیم را در رتبهی دهم جدول خواهند گرفت.

وولفسبورگ ؛
شاگردان دیتر هکینگ که در شش بازی اخیر خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند پیش و بعد از پیروزی 2-0 مقابل رئال مادرید هرگز نتوانسته اند هواداران تیفوسی گرگها را قانع کنند و در این فصل رقابتها بوندسلیگا به دلیل کسب نتایج ضعیف از کسب سهمیه در رقابت های معتبر اروپایی باز ماندند.
گرگها که در حال حاضر با 10 پیروزی ، 9 تساوی و 13 شکست و کسب 39 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارند با پیروزی میتوانند 1 تا 2 پله در جدول صعود کنند.

تقابل اخیر دو تیم :
در سی و هفت بازی قبل دو تیم ، 9 پیروزی برای هامبورگ و 14 پیروزی نیز برای وولفسبورگ بدست آمده و 14 بازی دو تیم نیز با تقسیم امتیازات به اتمام رسیده است.
در مجموع این سی و هفت بازی 109 گل وارد دروازه ی دو تیم شده که تیم هامبورگ 48 گل به ثمر رسانده و تیم وولفسبورگ 61 بار موفق به انجام این مهم شده است.

غایبین دو تیم در این دیدار :
جوزف درمیک ، نیکولای مولر و رنه آدلر به دلیل مصدومیت در بازی امشب مقابل وولفسبورگ در ترکیب حضور نخواهند داشت.
گرگها نیز سباستین یانگ ، کارلوس آسکوئز و ریکاردو رودریگوئز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

** پیش بینی سایت هو اِسکورد :هامبورگ 1 - وولفسبورگ 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/601

کد خبر: 641853

وب گردی

وب گردی