سکوت کفاشیان/ حنیثی ناظر ویژه انتخابات شد + عکس

مجمع فدراسیون فوتبال امروز( 18 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،مجمع فدراسیون فوتبال که برای انتخاب رئیس جدید برگزار می‌شود، خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم با ترافیک سنگین مواجه است. بیت الله رضایی هم که دیر به مراسم رسیده بود به خبرنگار ایسکانیوز گفت:خواب نماندم و به خاطر ترافیک با تاخیر رسیدم ترافیک امروز حرف و حدیث زیادی دارد!! امیدوارم انتخابات خوب برگزار شود.

علیرضا مراد حاجتی مدیرعامل شرکت ملی حفاری چمدان به دست و چهل دقیقه بعد از شروع جلسه مستقیم از فرودگاه رسید.

این مجمع از دقایقی پیش در شرایطی آغاز به کار کرده که با بیرون رفتن دوربین‌های تلویزیونی و عدم پخش تصاویر از داخل سالن، خبرنگاران در تب و تاب دست به خبر از این جلسه بسیار مهم هستند. از شروع جلسه اینطور به نظر می‌رسد که اعضای مجمع در موضوع انتخاب رئیس از بین دوسوم یا 1+50 نفر آرا اختلاف دارند.این اتفاقات باعث اعتراض خبرنگاران شد و باعث شد با واکنش مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال روبرو شود. حسینی پس از این اتفاقات از خبرنگاران عذرخواهی کرد و قول پیگیری برای بهبود این شرایط را داد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: قرار ما این بود که فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی پخش شود!!!

انتخابات فدراسیون فوتبال دستی نیست

بر خلاف دوره گذشته این بار اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دستی رای نخواهند داد و باید نام فرد مورد نظر را در برگه های رای گیری بنویسند. هم اکنون آبختی سنجابی، محمدرضا غفاری و صمد نوتاش به عنوان ناظران رای گیری مشخص شده اند و خطاب به اعضای مجمع عمومی گفته اند رای گیری باید به صورت مکتوب انجام شود. دوره قبل حاضران در مجمع با بالا بردن دست خود! به نامزدها رای می دادند!

در حال حاضر 67 نفر از اعضای مجمع در این جلسه حاضر شده‌اند.

در ابتدای جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گزارشی از عملکرد 4 ساله فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

*اسدی دبیر فدراسیون فوتبال در ابتدای رای‌گیری در توضیح شرایط اخذ آرا اظهار داشـت هرگونه خط خوردگی مخدوش است و رای به حساب نخواهد آمد. دقت کنید تا حقی ضایع نشود.
وی تاکید داشت که اعضا تا پایان را‌گیری مجمع را ترک نکنند.

*طبق قانون در دور اول باید شخص برگزیده دو سوم آرا را کسب کند. هم‌اکنون مجمع با 72 عضو برگزار می‌شود که دو سوم آن 48 نفر می‌شود.

*رای‌گیری با 30 دقیقه تاخیر نسبت به کنداکتور اعلام شده آغاز شد.

* اکثر اعضای مجمع با لباس سورمه‌ای که لباس رای گیری در مجامع بین المللی فوتبال است حاضر شده‌اند.

* مهدی تاج یکی از نامزدهای تصدی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال پس از ایراد سخنرانی‌اش از جایگاه اعضای هیأت رئیسه بلند شد و در کنار سایر نامزدها نشست. نماینده AFC روی صندلی تاج نشست.

* علی کفاشیان در سکوت کامل نشسته است و اسدی اسامی را می خواند.

*رای‌دادن در انتخابات فدراسیون ترتیب خاصی ندارد.

*محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال ناظر ویژه است.

*پریا شهریاری مسئول دادن برگه‌های رأی‌گیری به کاندیدها است.

*افراد واجد شرایط رأی دادن با حضور در اتاقک شیشه‌ای و شفاف آرا خود را داخل صندوق‌ها می‌ریزند.

604/601

کد خبر: 641862

وب گردی

وب گردی