معرفی داوران دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران

رحمت امینی، ستاره اسکندری و الهام کردا به عنوان داوران دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه با معرفی داوران آغاز به کار می کند.«هفته تئاتر دانشگاهی باران» از ۱8 تا 22 اردیبهشت ماه در دو بخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» برگزار می‌شود.در روز نخست نمایش«پاتوق اسماعیل آقا» به نویسندگی حمید امجد و کارگردانی فرشته رزاق روی صحنه خواهند رفت.

در دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران رحمت امینی، ستاره اسکندری و الهام کردا داوری آثار بخش صحنه ای را به عهده خواهند پرداخت.

در این هفته 9 نمایش در ۲ بخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» روی صحنه خواهند رفت و علاقه‌مندان به دیدن این آثار، می توانند برای خرید بلیت این نمایش ها از طریق ساایت تیوال اقدام کنند..

«هفته تئاتر دانشگاهی باران» نخستین جشنواره خصوصی تئاتر دانشگاهیان است که به منظور تشویق و حمایت از تئاتر دانشگاهی و پشتیبانی و معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه ای، برگزار می شود.

لازم به ذکرست که اثر برگزیده در هر بخش از سوی کمپانی تئاتر باران حمایت می شود و در این اجرای عمومی خواهد داشت .

دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران با حضور دانشجویان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه به دبیری میلاد نیک آبادی در تئاتر باران برگزار می‌شود.

دومین هفته تئاتر دانشگاهی باران از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه با معرفی داوران آغاز به کار می کند.«هفته تئاتر دانشگاهی باران» از ۱8 تا 22 اردیبهشت ماه در دو بخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» برگزار می‌شود.در روز نخست نمایش«پاتوق اسماعیل آقا» به نویسندگی حمید امجد و کارگردانی فرشته رزاق روی صحنه خواهند رفت

505502

کد خبر: 641933

وب گردی

وب گردی