«دوران عاشقی» در سالن بیلی وایلدر به نمایش درآمد

 فیلم سینمایی «دوران عاشقی» تازه ترین ساخته علیرضا رئیسیان روز دوشنبه سیزدهم اردیبهشت(برابر با دوم ماه می) در سالن بیلی وایلدر دانشگاه کالیفرنیا UCLA  به نمایش در آمد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از نمایش فیلم علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه کننده این فیلم به گفتگو با مخاطبان پرداخت و به سوالات ایشان پاسخ داد.
در این مراسم که مورد استقبال دوستداران سینمای ایران قرار گرفته بود، هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، مجید میرفخرایی ، سهیلا گلستانی و تعدادی از هنرمندان ایرانی مقیم امریکا حضور داشتند.
بر پایه این خبر، نمایش فیلمهای منتخب ایرانی هرساله توسط کمیته فیلم و سینمای UCLA، در سالن اصلی این دانشگاه و با دعوت از سازندگان آثار به نمایش در آمده صورت می پذیرد.
همچنین در گفتگویی که پس از پایان نمایش فیلم صورت گرفت، بینندگان حاضر در این برنامه ، داستان جذاب و پرچالش ، کارگردانی حرفه ای ، بازیهای مناسب و همچنین ویژگیهای فنی خوب را از نکات قابل توجه «دوران عاشقی» برشمردند.
«دوران عاشقی» که در ایران نیز اکران موفقی را تجربه کرد موفق به کسب جوایز و عناوین متعددی از جمله 2 سیمرغ بلورین از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و کاندیدای دریافت ده سیمرغ از این جشنواره گردید.
گفتنی است پخش بین المللی «دوران عاشقی»که پس از حضور در جشنواره های متعدد و در کشورهای امریکا، استرالیا و کانادا چندمین اکران خارجی خود را تجربه می کند بر عهده موسسه رسانه های تصویری و با همکاری پخش کنندگان خارجی انجام شده است.
503502

کد خبر: 641935

وب گردی

وب گردی