کنگانی: وزارت ورزش و کفاشیان  هماهنگ بودند

رئیس هیات مدیره تاسیسات دریایی گفت:  وزارت ورزش در انتخاب رییس فدراسیون فوتبال نقش جدی داشت.

به گزارش ایسکانیوز، مجید حسینی کنگانی درمورد انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من این انتخاب را تبریک می‌گویم، اما واقعیت این است که فکر می‌کردم وزارت ورزش دخالتی در انتخابات نداشته و به‌نوعی نسبت به این قضیه بی‌تفاوت است، اما الان اعتقاد دارم که این‌طور نبوده است.

وی در واکنش به این پرسش که آیا به‌نظر او شب گذشته با برگزاری جلساتی بین رئیس هیئت‌های استان‌ها و کاندیداهای ریاست فدراسیون اتفاقاتی افتاده است، عنوان کرد: بله، کاملاً مشخص است که از شب گذشته تا صبح امروز یکسری اتفاقاتی رخ داده است، در غیر این‌صورت این همه اختلاف رأی به‌وجود نمی‌آمد. به‌نظر من این اختلاف رأی کم‌سابقه است و نشان می‌دهد که یکسری مسائل هماهنگ شده بود.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا او انتظار داشت که انتخابات به دور دوم کشیده شود، تصریح کرد: نه اینکه بخواهم بگویم انتظار داشتیم انتخابات به دور دوم کشیده شود، اما با اتفاقاتی که رخ داد مشخص شد وزارت ورزش در این انتخابات دخالت کرده است چرا که انتظار این اختلاف رای نمی‌رفت. در هر صورت من فکر کنم این دخالت‌ها اصلا در فوتبال ایران خوب نیست و خطرناک است.

604/601

کد خبر: 641960

وب گردی

وب گردی