سریال خانوادگی «روزهای بیقراری»  کلید خورد/حضور عوامل سریال در آسایشگاه کهریزک+عکس

سریال ملودرام خانوادگی «روزهای بیقراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی درحالی کلید خورد که گروه بازیگران و عوامل این فیلم قبل از آغاز تصویربرداری در آسایشگاه خیریه استان البرز حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز،روز 5 شنبه 16 اردیبهشت ماه همزمان با مبعث گرامی پیامبر اسلام با حضور بازیگران اصلی شامل پژمان بازغی،الهام حمیدی و سارا صوفیانی «روزهای بیقراری» در لوکیشنی واقع در خیابان دبیاجی شمالی تهران کلید خورد.

براساس این گزارش، این سریال از جمله آثار ملودرام و خانوادگی متفاوت تلویزیون محسوب می‌شود که برای پخش در فصل پائیز آماده خواهد شد.
از نکات قابل توجه در خصوص این سریال می توان به حضور بازیگران اصلی کار به همراه تیم تولید قبل از آغاز تصویربرداری در آسایشگاه خیریه کهریزک آستان البرز اشاره کرد که باعث خوشحالی مددجویان حاضر در این آسایشگاه شد.

امیر حسین شریفی تهیه‌کننده سریال «روزهای بیقراری» در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان کهریزک برای ایجاد چنین فضایی برای معلولان و سالمندان و مددجویان، و هم چنین هنرمندانی که در آسایشگاه کهریزک حضور به هم رساندند، گفت: هنرمندانی که امروز در این مکان حضور دارند، همیشه در انجام کارهای خیر خواهانه پیشقدم بوده‌ام و طبق برنامه گروه، همیشه برای شروع کار تولیداتم و برای اینکه کار به سلامتی به پایان برسد، از مراکز عام المنفعه بازدید می‌کنیم. این بار نیز آسایشگاه خیریه کهریزک محمدشهر را انتخاب کردیم تا سرآغاز خوبی برای سریال «روزهای بیقراری» باشد.

در این بازدید امیرحسین شریفی(تهیه‌کننده)؛کاظم معصومی(کارگردان)؛ پژمان بازغی،الهام حمیدی،سارا صوفیانی،کامران تفتی،بهنوش بختیاری و ابوالفضل پورعرب(بازیگران) سریال «روزهای بی‌قراری» حضور داشتند که ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آسایشگاه و صحبت با مددجویان در پایان با امضای خود بر لوح سفید کهریزک، یادگاری خوبی از خود بر جای گذاشتند.


فهرست کامل عوامل تولید سریال «روزهای بیقراری» عبارتند از:
کارگردان:کاظم معصومی، نوسینده:مهدی بهپور، مدیر فیلمبرداری:شهریار اسدی،صدا بردار :آرش برومند،طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند،طراح صحنه و لباس:شیرین بوریایی دوست ،انتخاب بازیگر : شاهرخ شریفی،تدوین : پرهام وفایی،مدیر تولید:جعفر صمدی-هماهنگی تولید : مهدی شریفی،دستیار اول و برنامه ریزی : سوسن دین محمد،مدیر تدارکات:محسن دبستانی،گروه کارگردانی:منشی صحنه :لیلی مرادی،دستیار برنامه ریز: سالومه میرسعید،دستیار دوم کارگردان: حامد بیسادی،عکاس و تصویربردار پشت صحنه : سیما محمدی،،گروه چهره پردازی: اجرای گریم : سحر محمدی،حمید اقبال،گروه صحنه و لباس: دستیار اول:وحید جعفری،دستیار یک لباس:یاسمن مولوی، دستیار دوم:مصطفی جعفری، دستیار صدابردار : سلیم بردباری،ناظر خرید : محسن میرزاجانی،امور مالی و دفتری : اصغر تیموری –– سپیده حمزه علی،گروه تولید و تدارکات : دستیار تدارکات :احسان خلیلی،علی اصغر صفاییان،خدمات :علی حبیب نژاد،ایمان البرزی،ترابری :عادل حبیب نژاد، محمد امینی،رشید دیان کش،همایون جلال وند،مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر،تهیه کننده:امیرحسین شریفی.

این سریال به سفارش حوزه سیمای استانها تولید می‌شود.

505502

کد خبر: 641980

وب گردی

وب گردی