دبیری: من در حال آشتی با وزیر ورزرش هستم/ درباره پخش زنده دیدارها صحبتی نشد

عضو هیأت فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال گلایه‌ای نداشت.

به گزارش ایسکانیوز، شهرام دبیری پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی تاج برای نایب رئیس دوم خود محمود اسلامیان را پیشنهاد داده بود اما سازمان بازرسی اعلام کرده عضویت در هیأت رئیسه شغل محسوب می‌شود و نمی‌تواند در پست نایب رئیس حضور داشته باشد، گفت: از طرف سازمان بازرسی مطلبی مطرح کرده که هیئت رئیسه شغل استنباط می‌شود. این در حالی است که همه اعضای هیأت رئیسه از کارمندان هستند و چنین قانونی درست نیست. این مسئله قانونی نیست، چرا که پیش از این همیشه این گونه بوده و چرا تاکنون این اعتراض صورت نگرفته و چنین قانونی نبوده است؟

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود گلایه‌های وزیر ورزش و جوانان متوجه او بوده است، تصریح کرد: وزیر از من گلایه کرده است؟ اتفاقا تازه با وزیر آشتی کرده‌ایم. وزیر حرف خاصی نزد و گلایه‌ای نداشت.

دبیری در مورد اینکه امیر عابدینی و علی فتح‌الله‌زاده گلایه‌های وزیر را تایید کرده‌اند، گفت: من آن را تایید نمی‌کنم! من در حال آشتی با وزیر ورزرش هستم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص رایزنی نامزدهای فدراسیون فوتبال با روسای استان‌ها خاطرنشان کرد: اگر رایزنی‌ها به صورت سالم باشد، مشکلی نیست. اگر منظور از لابی و رایزنی صحبت کردن باشد، مشکلی وجود ندارد. تا آنجایی که اطلاع دارم، مشکل خاصی نبوده و رایزنی‌ها معمولی بوده است.

دبیری درباره زمان آغاز کار مهدی تاج در فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه از نظر قانونی مهلت ریاست قبلی فدراسیون فوتبال تمام شده است، می‌توانند پس از پایان مجمع کارشان را آغاز کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی در دو هفته پایانی لیگ برتر داده نخواهد شد، گفت: چنین چیزی در مجمع مطرح نشده است و صحت ندارد.

604/601

کد خبر: 641982

وب گردی

وب گردی