همکاری ایرانداک و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در راستای استفاده بهینه از امکانات و توانایی ها، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، تفاهم‌ همکاری میان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در راستای استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و توانایی‌ها به منظور همکاری آموزشی و پژوهشی، منعقد شد تا نمادی برای همکاری حوزه صنعت و وزارت علوم باشد.

موضوع این تفاهم‌نامه شامل طراحی و تدوین محتوا و اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بخش صنعت و واحدهای وابسته به مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در زمینه علوم و فناوری اطلاعات، همکاری در انجام آموزش ضمن خدمت کارکنان ایرانداک پس از نیاز‌سنجی سالیانه واحد‌ها و تبادل نظر در زمینه آموزش‌های مجازی است.

در همین حال تهیه محتوای الکترونیکی و بسته‌های آموزشی (فیلم، کتاب، سی دی و ...)، مهارت‌افزایی دانش‌آموختگان، اطلاع‌رسانی تقویم آموزشی دو سازمان در وبگاه‌های مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و آموزش‌های کوتاه‌مدت ایرانداک از محورهای این تفاهم نامه است.

برگزاری کارگاه‌های جانبی مورد تقاضای هر سازمان با توجه به مجوزها و حوزه فعالیت، امکان استفاده مشترک از فضای آموزشی دو سازمان با توافق طرفین و توسعه همکاریهای مشترک آموزشی و پژوهشی در عرصه ملی، منطقه ای و بین‌المللی از دیگر محورهای این تفاهمنامه است.

براساس این تفاهم‌نامه طراحی و برگزاری همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های علمی و نمایشگاهی مشترک، همکاری مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران در برگزاری همایش مدیران فناوری اطلاعات به صورت سالیانه با پژوهشگاه ایرانداک، ارائه مشاوره علمی در موضوعات مورد توافق طرفین، فراهم آوردن زمینه انجام تحقیقات علمی مرتبط و استفاده از انتشارات مشترک و تبادل اطلاعات انجام می گیرد.

در این سند همکاری، انجام پروژه‌های برنامه‌ریزی راهبردی، سازمان‌دهی اطلاعات، دیجیتال‌سازی و ساخت آرشیو دیجیتال، مدیریت دانش سازمانی، طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های اجتماعی، طراحی و تولید اصطلاح‌نامه و هستی‌شناسی و اشتراک منابع نیز دیده شده است.

20104

کد خبر: 642120

وب گردی

وب گردی