عالیشاه: گل محمدی سد راه استقلال خوزستان می شود تا ما قهرمان شویم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: تیمش فقط به پیروزی برابر راه‌آهن فکر می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، امید عالیشاه درباره پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد، اظهار کرد: مقابل گسترش فولاد تبریز بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. واقعیت این است که پیروزی در این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت زیرا می خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم. اگر به هر دلیلی در این بازی امتیاز نمی‌گرفتیم شاید فاصله‌مان با صدر جدول بیشتر می ‌شد و به نوعی قهرمانی را از دست می‌دادیم.

او در ادامه درباره گلزنی خودش در این بازی هم گفت: مهم نیست من گل بزنم یا بازیکن دیگری. آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی تیم است. همه بازیکنان برای پیروزی تیم تلاش می‌کنند و به منافع شخصی فکر نمی‌کنند. من خوشحالم که گل زدم و مطمئنا گلزنی شیرین است اما در انتها وقتی تیمم پیروز شد خوشحال‌تر بودم.

عالیشاه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به رقابت پرسپولیس و استقلال خوزستان در دیدار هفته پایانی اشاره کرد و گفت:‌ استقلال خوزستان در هفته پایانی باید به مصاف ذوب‌آهنی برود که یحیی گل‌محمدی سرمربی آن است. مطمئنا گل محمدی می تواند جلوی استقلال خوزستان را بگیرد تا ما به قهرمانی برسیم البته ما فقط به بازی خودمان فکر می کنیم و چیزی که برای ما اهمیت دارد پیروزی برابر راه‌آهن است. تمام تمرکز ما بر این موضوع است که برابر راه آهن با گل های زیادی پیروز شویم. می دانیم قهرمانی ما در گرو پیروزی برابر راه‌آهن است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: برانکو مربی بادانش و فهیمی است و می داند که تیم را چگونه قهرمان کند. همان طور که ما با آگاهی کامل به مصاف گسترش فولاد رفتیم همان طور هم به مصاف راه‌آهن می رویم تا این تیم را شکست دهیم. در طول هفته تمرکزمان روی بازی راه آهن خواهد بود. امیدوارم هواداران هم در این بازی به ورزشگاه بیایند تا همه با هم جشن قهرمانی بگیریم. ما به قهرمانی امیدواریم و تلاشمان را برای کسب این عنوان خواهیم کرد.

604/601

کد خبر: 642617

وب گردی

وب گردی