پاسخگویی معاون رئیس جمهوری به مردم کرمان با سامانه سامد

معاون اجرایی رئیس جمهوری با حضور در ستاد مرکزی ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در کرمان به برخی تماس های مردم با سامانه سامد پاسخ گفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمد شریعتمداری روز دوشنبه پس از افتتاح سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در شهر کرمان به تماس های تلفنی تعدادی از مردم با این سامانه پاسخ داد.
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز بعد از بازدید روز گذشته خود از روند آموزش کاربران این سامانه به برخی تماس های تلفنی مردم استان با سامانه سامد پاسخ گفت.
یکهزار و 600 کاربر در چهار شیفت کاری قرار است در سامانه سامد انتقادات، پیشنهادت و درخواست های مردمی را در سفر رئیس جمهور ثبت کنند.
این سامانه از امروز (دوشنبه) تا 24 ساعت بعد از سفر رئیس جمهوری به کرمان فعال خواهد بود.
مردم می توانند با شماره 111 به صورت رایگان، مطالب مورد نظر خود را مطرح و کد رهگیری دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، مردم استان کرمان فردا سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت میزبان کاروان تدبیر و امید خواهند بود.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و هفتمین سفر استانی، دیدار با مردم در مصلای کرمان،نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، افتتاح طرح ها و پروژه ها،شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان، شورای اداری و مصاحبه مطبوعاتی است.
کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد و سمنان سفر داشتند.

202/201

کد خبر: 642742

وب گردی

وب گردی