نشست ماهیانه خانه موسیقی برگزار می شود

نشست و دیدار ماهیانه هنرمندان و اعضای خانه موسیقی روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. 

به گزارش ایسکانیوز، نشست و دیدار ماهیانه هنرمندان، علاقمندان و اعضای خانه موسیقی روز شنبه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

سابقه نشست های خانه موسیقی به اوایل سال 89 بر می گردد که از آن زمان به طور منظم آخرین یکشنبه های هر ماه هنرمندان رشته های مختلف موسیقی در یک محیط صمیمی گرد هم آمده و بی تکلف به گپ و گفت می پردازند. همچنین فرصتی پیش آمده تا درباره آخرین اتفاقات حوزه موسیقی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

طبق تفاهم نامه امضا شده بین حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و محسن سلیمانی(مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه 3 و فرهنگسرای ارسباران) از اردیبهشت ماه سال جاری نشست های ماهیانه خانه موسیقی در آن فرهنگسرا برگزار می شود.

با هدف پربار تر شدن نشست های خانه موسیقی و استفاده از سالن مجهز فرهنگسرای ارسباران برای اجرای گروه های متعدد موسیقی و همچنین گنجایش بیشتر علاقمندان حاصر در نشست ها، در روز های شنبه آخر هر ماه و با همکاری هر دو طرف در سالن اصلی آن فرهنگسرا برگزار می گردد.

لازم به ذکر است جزئیات و محتوای برنامه های این نشست متعاقبا اعلام می شود.

نشانی: سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران

507502

کد خبر: 642747

وب گردی

وب گردی