برگزاری همایش بین المللی استرس و بیماری های روانی

همایش بین المللی استرس و بیماری های روانی با حضور استادان و صاحبنظران داخلی و بین المللی 21 و 22 اردیبهشت ماه در محل دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی و رئیس این همایش با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری گفت: این همایش با هدف شناسایی علائم و نشانه های ماهیت استرس و بررسی آخرین یافته های استادان و صاحبنظران این حوزه در زمینه مقاوم سازی جامعه در برابر استرس و ارائه راهکارهایی علمی برای مدیرت بهینه آن به خصوص به تصمیم گیران اجتماعی برگزار می شود.
رئیس دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی با اشاره به استقبال و مشارکت 18 سازمان و نهاد مرتبط با موضوع استرس در برگزاری این همایش افزود: علاوه بر این، در زمینه مقاله های ارائه شده نیز حدود 400 مقاله به دبیرخانه ارسال شدکه پس از داوری در کمیته علمی در مجموع 64 مقاله برای ارائه در همایش به صورت شفاهی و پوستر برگزیده شد.
دکتر برجعلی در خصوص حضور مهمانان خارجی شرکت کننده در این رویداد علمی اضافه کرد: مهمانان خارجی دعوت شده به همایش از پیشکسوتان علمی در موضوع استرس هستند.

او با اشاره به برنامه ها و سخنرانی های مراسم افتتاحیه گفت: سخنرانی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه، قرائت پیام دکتر پارمر رئیس انجمن بین المللی مدیریت استرس، پروفسور ماگاروف از دانشگاه بوخوم آلمان، دکتر کانزاس از اعضای انجمن روان شناسی امریکا، دکتر کرومی نوری و دکتر دانشپور از استادان ایرانی دانشگاه های سوئد و انگلستان از سخنرانی های مراسم افتتاحیه این همایش خواهد بود.
رئیس همایش بین المللی استرس و بیماری های روانی در خصوص برنامه های جنبی این همایش گفت: برگزاری 14 کارگاه آموزشی و برپایی غرفه هایی با حضور انجمن های علمی و دانشجویی از برنامه های تدارک دیده شده در طی برگزاری این همایش است.
لازم به ذکر است این همایش دو روزه از بیست و یکم اردیبهشت با ارائه 24 مقاله علمی در موضوع استرس در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه برگزار خواهد شد.

105105

کد خبر: 642827

وب گردی

وب گردی