جشن تاسیس انجمن اسلامی تهران شمال برگزار شد

انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، امروز دوشنبه، بیستم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، امروز دوشنبه، بیستم اردیبهشت ماه با برگزاری جشن تاسیس کار خود را آغاز کرد.

پیام منتخب اول انتخابات مردم تهران، دکتر محمدرضا عارف آغازگر جشن تاسیس انجمن اسلامی بود.

وی در پیام کتبی خود ضمن آرزوی موفقیت برای انجمن اسلامی دانشگاه ازاد تهران شمال به بیان اهمیت وجود نهادهای دانشجویی و اهمیت آن در انتقال پیام هفتم اسفند ماه تاکید کرد.

در این مراسم همچنین دکتر حبیب‌الله اسماعیلیان، قائم مقام کل دبیرخانه تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت.

دکتر اسماعیلی ضمن حمایت از فعالیت های دانشجویی بیان کرد: همانطور که همیشه از فعالیت های دانشجویی دفاع کرده ام، امروز نیز در سمت جدید خود به راه خود ادامه خواهم داد.

او با حمایت از این انجمن بر مطالعات تاریخی و پرهیز از افراط‌‌گرایی تاکید کرد و گفت: دانشجویان را به مطالعه و کسب دانش دعوت می کنم تا بتوانند با آگاهی از مساعل پشت پرده خود را جهت تقابل با مشکلاتی که کشور را تهدید می کنند، آماده کنند.

لازم به ذکز است جشن تاسیس انجمن اسلامی دانشگاه آزاد تهران شمال با استقبال جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شمال مواجه شد.

این انجمن که به عنوان آخرین واحدهای تهران دانشگاه آزاد که بهار امسال موفق به کسب مجوز فعالیت شد، در حالی جشن تاسیس خود را با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و مدعوین برگزار کرد که دبیر این انجمن و تعدادی از فعالان دانشجویی به بیان مطالبات صنفی و تشکلی خود پرداختند.

20104

کد خبر: 642894

وب گردی

وب گردی