وستهام-منسچتریونایتد ؛ حساس و نفسگیر

دیدار وستهام و منچستر یونایتد سه شنبه شب (21 اردیبهشت ماه) از ساعت 23:15 در ورزشگاه بولین گراوند شهر لندن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، وستهام و منچستر یونایتد در یک بازی معوقه از هفته ی سی و پنجم لیگ برتر امشب در ورزشگاه خانگی این تیم لندنی به مصاف هم خواند رفت. این در حالی است که تیم وستهام و منچستر یونایتد تنها با هم 4 امتیاز فاصله دارند. به علاوه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وستهام ؛ تلاش برای فتح رتبه پنجمی
شاگردان اسلاون بیلیچ که فصل خوبی را سپری کرده اند ، امشب در حالی به مصاف تیم منچستریونایتد می روند که فاصله آنها با این تیم تنها 4 امتیاز بوده و در صورت پیروزی در هفته ی پایانی رقابت شدیدی برای کسب مقام پنجمی لیگ برتر وجود دارد از طرفی دیگر ، تیم وستهام لیورپول را بسیار نزدیک به خود میبیند و این تیم که این روزها در شرایط فوق العاده ای به سر می برد در صورت لغزش چکش ها احتمال خیلی زیاد آنها را کنار خواهد زد.
شاگردان بیلیچ که در شش بازی اخیر خود 3 تساوی ، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و در مجموع 36 بازی اخیر خود 59 امتیاز بدست آورده اند به مصاف شیاطین سرخ می روند.

منچستریونایتد ؛ امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
شیاطین سرخ بعد از پیروزی سخت اول هفته مقابل نوریچ حالا میتوانند با کسب هر 3 امیتاز بازی خارج از خانه مقابل وستهام می توانند با 66 امیتاز می توانند بعد از 37 هفته برای نخستین برای نخستین بار در مکانی باشند که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به آن تعلق میگیرد.
شاگردان فن خال هلندی که در این فصل آمار نه چندان خوبی به جای گذاشته اند در سی و شش بازی گذشته ی خود 18 پیروزی ، 9 تساوی و 9 شکست بدست آورده و با 63 امیتاز در جایگاه پنجم جدول مسابقات قرار دارند.

تقابل اخیر دو تیم :
در شش تقابل اخیر دو تیم که دو تای آنها در مسابقات اف ای کاپ بوده است ، در مجموع 3 بازی با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسیده و 3 بازی نیز با تساوی تمام شده و چکش ها از مجموع 18 امتیاز تنها 3 امیتاز کسب کرده اند که آمار خوبی به حساب نمی آبد ، همچنین در این شش بازی 12 گل وارد دروازه ها شده که سهم وستهام 4 گل و سهم منچستریونایتد 8 گل می باشد.

غایبین دو تیم در این دیدار :
آدریان به دلیل مصدومیت قادر نیست شاگردان بیلیچ مقابل شیاطین سرخ همراهی کند.
فن خال نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند از نفراتی چون ویل کین ، باستین شوآین اشتایگر ،متیو دارمیان و آنتونی مارسیال و همچنین از مروانه فلینی به دلیل محرومیت استفاده کند.

**پیش بینی سایت هو اِسکورد: وستهام 2 - منچستریونایتد 1

ترکیب احتمالی دو تیم :

604/602

کد خبر: 643031

وب گردی

وب گردی