ناصر امانی: دیدار شهردار تهران و نمایندگان مجلس شائبه سیاسی ندارد

معاون برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه دیدار شهردار تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شائبه سیاسی ندارد، افزود: در این دیدار شهردار تهران دغدغه‌های نمایندگان شورای شهر تهران را به نمایندگان مجلس منتقل کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، ناصر امانی در پی تذکر انصاری درخصوص ضیافت شهردار تهران در دویست و پنجاه و هشتمین شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران چندین بار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون جلسه داشته است و در تمامی این جلسات دغدغه‌های شورای اسلامی شهر تهران را به نمایندگان مجلس منتقل کرده است.

او افزود: در آخرین دیدار نیز ریاست شورای شهر تهران از قبل از آغاز جلسه تا پایان جلسه حضور داشتند و شاهد بودند که شهردار تهران نگرانی‌های خود را در مورد مسائل مختلف مدیریت شهری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

معاون شهرداری تهران بااشاره به موضوع کاهش اختیارات مدیریت شهری در ششمین برنامه توسعه کشور گفت: برهمین اساس به مواردی مجموعه مدیریت شهری اعتراض داشت که این اعتراضات توسط شهردار تهران با نمایندگان مجلس مطرح شد و از نمایندگان مجلس خواست تا در تصویب این برنامه از نظرات اعضای شوراها به ویژه شورای عالی استان‌ها استفاده شود. بی‌تردید این جلسه در تعامل با مجلس بوده است و هیچ شائبه سیاسی در آن وجود ندارد.

امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از کمک ها و همکاری‌های آب و فاضلاب تهران گفت: شهرداری تهران در جهت پیشرفت شبکه فاضلاب شهر تهران حداکثر مساعدت را کرده است حتی در جلسات کارگروه‌ها از حق خود گذشته است تا شبکه فاضلاب در شهر تهران به اتمام برسد.

معاون برنامه‌ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهر تهران در سال 94 در شهر تهران برنامه‌های فاضلاب به طور کامل محقق شده و این به معنای این است که شهرداری همکاری لازم را داشته است.

20103

کد خبر: 643148

وب گردی

وب گردی