مسلمان: پرسپولیس ثابت کرد لیاقت قهرمانی را دارد

محسن مسلمان درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: ما باید در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مسلمان درباره دیدار تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم. باید حتما در این بازی به پیروزی برسیم تا بتوانیم قهرمان شویم. دو رقیب داریم که آنها هم بازی دارند ما تا آخرین لحظه تلاش می کنیم دیگر نتیجه دست خداست.

وی ادامه داد: راه آهن هم در بازی با ما به دنبال پیروزی است. برای آنها هم این بازی فینال است و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و این به جذابیت بازی اضافه می کند.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کرد با نتایج اول فصل تیمش مدعی قهرمانی باشد گفت: از اوایل نیم فصل اول شرایط مان خوب شد. نزدیک به 7 هفته است که در کورس قهرمانی هستیم. یک بازی دیگر مانده تا این عنوان را کسب کنیم. واقعا باید بگویم ما لیاقت قهرمانی را داریم.

مسلمان درباره اینکه آیا در صورت عنوان احتمالی قهرمانی بازیکنان برنامه خاصی دارند یا خیر، خاطرنشان کرد: بچه ها قرار گذاشتند تا پس از کسب عنوان قهرمانی جام بر سر خاک هادی نوروزی برویم. هادی هنوز کنار ماست. او هم از نتایج پرسپولیس خوشحال است.

وی درباره اینکه گفته می شود مسلمان یکی از عوامل نتایج خوب پرسپولیس است اذعان داشت: ما همگی کنار یکدیگر خوب هستیم. در تیم پرستاره پرسپولیس همه خوب هستند. ما همگی تلاش می کنیم که هواداران را خوشحال کنیم.

مسلمان در پایان درباره اینکه دوست دارد چه تیمی عنوان قهرمانی را کسب کند، گفت: برای ما فرقی نمی کند چه تیمی دوم می شود. فقط می خواهیم خودمان قهرمان شویم.

604/601

کد خبر: 643373

وب گردی

وب گردی