مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اعلام کرد : سیل به منازل مسکونی ۳ شهرستان استان سمنان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان سمنان گفت: بارش باران شدید و جاری شده سیل در سمنان به بخش‌هایی از تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و تجاری و جاده‌ها خسارت زد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از نسیم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان سمنان گفت: بارش‌ها از بعد از ظهر سه‌شنبه آغاز شده و تمرکز آن بیشتر در سمنان، مهدیشهر و سرخه بود.

او افزود: بارندگی و رعد و برق شدید باعث غافلگیری مردم، جاری شدن سیلاب در معابر شهری و بین شهری، آبگرفتگی واحدهای تجاری، تخریب تعدادی از واحدهای مسکونی بخصوص در جنوب شهر سمنان و خسارت به تأسیسات زیربنایی و مزارع و باغ‌ها شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه سیلاب جاده جمشید آباد واقع در مسیر گرمسار- سرخه را مسدود کرده بود و مسافرانی در این مسیر گرفتار شدند گفت: با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شده و امداد رسانی به مسافران در راه مانده و افرادی که دچار خسارت عمده به منازل و واحدهای تجاری شده‌اند ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، احمد طاهری افزود: بارندگی‌ها در استان سمنان تا بعد از ظهر چهارشنبه ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی میزان خسارت‌های بارندگی هستند.

20103

کد خبر: 643434

وب گردی

وب گردی