مدیرانتشارات ایران‌بان کودک و نوجوان: انتخاب شهر آفتاب برای نمایشگاه کتاب عاقلانه بود

مدیرانتشارات ایران‌بان در حاشیه برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره‌ی انتقال نمایشگاه کتاب به شهرآفتاب گفت: تنها شهرآفتاب می‌توانست نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی را برگزار کند زیرا مصلی تهران مناسب برگزاری این نمایشگاه‌ها نیست.

به گزارش ایسکانیوز، رویا تیموریان با اشاره به فعالیت‌های انتشارات ایران‌بان در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه افزود: به همراه عرضه چاپ اول 30 عنوان کتاب کودک و نوجوان، مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب امسال برگزار می شود.

مدیرانتشارات ایران‌بان کودک و نوجوان با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشورپایین است، گفت: ما باید کودکان را از ابتدا با کمک مادران به عنوان پیام‌آوران توسعه مطالعه به کتاب عادت دهیم.

تیموریان در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه مقرر شده بخش کودک و نوجوان برای برگزاری نمایشگاه سال بعدی باقی بماند و جمع‌آوری نشود، اطمینان دارم نمایشگاه بین‌المللی سی‌ام با کیفیت بالایی برگزار می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

507502

کد خبر: 643454

وب گردی

وب گردی