مدانلو:  20 امتیاز قهرمانی آفریقا را در سبد ایران ببیند 

سر مربی تیم ملی پارا تکواندو از حضور نمایشی مهدی پور رهنما در اولین حضور تکواندو در پارالمپیک 2016 خبر داد .

حسین مدانلو در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: ایران در سه وزن در صدر رنکینگ رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو قرار دارد، در اولین حضور نمایشی تکواندو در پارالمپک این افتخار نصیب ایران شد تا پور رهنما نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75 کیلو گرم یکی از دو نفری باشد که به صورت نمایشی در پارامپیک 2016 به نمایش می پردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به حضور تکواندو در بازی های پارالمپیک 2020 سازمان جهانی امسال این امکان را در اختیار قرار داده تا در مسابقات قاره ای دیگر قاره ها حضور یابیم ، برای کسب 20 امتیاز رقابت های قاره آفریقا دوم خرداد به بندر سعید مصر می رویم .

مدانلو گفت: در وزن در صدر رنکینگ فدراسیون جهانی برای پارالمپیک 2020 قرار داریم، سعید صادقیان نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن61،مهدی پور رهنما نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75، اصغر عزیزی نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در در وزن 75 نفرات برتر در رنکینگ فدراسیون جهانی هستند.

مدانلو از آمادگی خوب ملی پوشان و شناخت نسبی از حریفان این دوره از رقابت خبر داد و افزود: با آمادگی تیم ملی حضور چهره های جدید هم نمی تواند برایمان مشکل ساز شود امید زیادی به ذخیره سازی امتیاز برای پار المپیک 2020 داریم.

وی در ادامه افزود: پس از قهرمانی آسیا چند روز استراحت به تیم ملی دادیم و اردو ها برای قهرمانی در مسابقات قاره ای آفریقا از سر فته شد. 7 ملی پوش دارای رنکینگ در اردوی آمادگی مسابقات قاره ای حضور دارند که عبارتند از:سعید صادقیان نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن61،مهدی پور رهنما نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75، اصغر عزیزی نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی در در وزن 75،فرزاد جهانبخت نفر هشتم رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 61،محمود جعفر زاده نفر دوم رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75،محسن عبدی نفر هشتم رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75،احمد نریمان نفر هفتم رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 75.

وی از آمادگی خوب ملی پوشان و شناخت نسبی از حریفان این دوره از رقابت خبر داد و افزود: با آمادگی تیم ملی حضور چهره های جدید هم نمی تواند برایمان مشکل ساز شود امید زیادی به ذخیره سازی امتیاز برای پار المپیک 2020 داریم.

606/602/601

کد خبر: 643495

وب گردی

وب گردی