انتقاد از شایعه پراکنی و پخش تصاویر سانحه رانندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با انتقاد از انتشار تصاویر مربوط به سانحه رانندگی دانشجویان این دانشگاه، آن را کاری غیراخلاقی خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حمیدرضا سرمد سعیدی ضمن تسلیت به خانواده های 3 تن از دانشجویان این دانشگاه که روز سه شنبه مورخ 95/02/21 در سانحه رانندگی درگذشتند، گفت: متاسفانه برخی افراد از هر اتفاق و فرصتی برای شایعه پراکنی و همچنین انتشار تصاویر در فضای مجازی سوءاستفاده می کنند که این خارج از چهارچوب اخلاقی است.

او ادامه داد: تصاویر این حادثه تلخ به قدری دلخراش و ناراحت کننده است که دل هر انسانی را به درد می آورد و قطعا خانواده های داغدار این عزیزان را بیش از سایرین ناراحت می کند.

سرمد سعیدی افزود: همه ی ما به اعضای خانواده و عزیزانمان علاقه مند هستیم، بنابراین باید خود را در جایگاه خانواده های داغدار این عزیزان قرار دهیم و از انتشار این تصاویر خودداری کنیم.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همچنین از شایعاتی که در محافل مختلف و به خصوص فضای مجازی در رابطه با وضعیت این دانشجویان پیش از سانحه بیان می شود، انتقاد کرد و گفت: ما نباید بدون داشتن علم و اطلاعات کافی نسبت به مساله ای، در مورد آن اظهار نظر کنیم. یقینا خانواده های محترم این عزیزان شرایط روحی بسیار بدی دارند و این شایعات تنها باعث آزار آنان خواهد شد که دور از اخلاق است.

او در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جامعه دانشگاهی کشور، آمرزش و رحمت الهی را برای این دانشجویان گرانقدر آرزو کرد.

20104

کد خبر: 643562

وب گردی

وب گردی