رونمایی از تن پوش سفیران بازیافت/اجرای طرح پژوهشی ارتقای کمی و کیفی تفکیک پسماند در مبدأ 

با هدف بررسی راهکارهای حفاظت از محیط زیست ؛طرح پژوهشی یکپارچه ارتقای کمی و کیفی تفکیک پسماند در مبدأ از سوی شهرداری منطقه 11 در محله های جنوبی این منطقه در دست اجراست.

به گزارش ایسکانیوز در نشستی که باحضور حسین جعفری مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران ، سید غفار وهابی شهردار ناحیه 4 و اعضای تیم پژوهشی طرح پسماند برگزار شد ؛ ضمن رونمایی ازتن پوش سفیران بازیافتی گزارشی از روند اجرای طرح پژوهشی یکپارچه ارتقای کمی و کیفی تفکیک پسماند در مبدأ و گزارش فازهای اول و دوم آن ارائه شد.

وهابی در مورد طرح پژوهشی یکپارچه ارتقای کمی و کیفی تفکیک پسماند در مبدأ گفت: از این طرح می توان برای ارتقای فرهنگ در بین شهروندان استفاده کرد، شهروندان باید بدانند که با تفکیک پسماند خشک و تر می توان سبک زندگی و ارتقای سلامت را به خانواده هدیه داد و از آن بهره برداری بهینه نمود.

او افزود: به زودی جشنواره بزرگ پسماندی با حضور مردم و مسئولین و اهدای جوایز به برگزیدگان طرح جهانی بانوی شایسته در سه گروه خانوار و اصناف و مدارس اجرا می شود.

در ادامه این نشست مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: برای اینکه مردم تفکیک و زباله را ببینند باید شیوه جدیدی برای ارائه آن برگزید تا در ذهنشان باقی بماند و با آن ارتباط برقرارکنند .

او گفت: تن پوش های پسماندی که تحت عنوان سفیران بازیافتی ارائه شد و تیم پژوهشی جهت آشنایی بیشتر مردم با طرح مذکوردر نمایشگاه شهر آفتاب، ورودی مترو مستقر خواهند شد.

105105

کد خبر: 643651

وب گردی

وب گردی