مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت که دانش آموز 10 ساله بجنوردی به علت تنبیه بدنی معلم ورزش دچار آسیب دیدگی از ناحیه اندام تناسلی شده و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا؛ علی قلی زاده روز چهارشنبه گفت: اداره رسیدگی به شکایات از ابتدا این موضوع را پیگیری کرده و مدیریت آموزش و پرورش بجنورد نیز در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه است.

وی تاکید کرد: پرونده بررسی و پیگیری آسیب دیدگی علیرضا شاهدی دانش آموز ابتدایی در اداره رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش بجنورد به منظور نتیجه قطعی تشکیل شده است.

اما شاهدی پدر این دانش‌آموز ابتدایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم سخن گفت و اینکه فرزندش پس از آسیب دیدگی در مدرسه مورد بی توجهی قرار گرفته است .

وی گفت: فرزند 10 ساله اش در حین ورزش و با لگدی که از پشت به او وارد شده از ناحیه اندام تناسلی دچار آسیب شده است .

وی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: فرزندش از 19 اردیبهشت ماه در بخش جراحی 2 بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بر اثر شدت جراحت وارده بستری است و طی این مدت به جز مدیر مدرسه از آموزش پرورش کسی برای خبرگیری به سراغشان نرفته است.

وی در مورد روز حادثه به نقل از فرزندش گفت: در روز حادثه فرزندم کلاس ورزش داشت و توپی را نیز برای این کلاس همراه خود به مدرسه برده و زیر میزش قرار داده بود که ناگهان از طریق یکی از همکلاسی هایش ضربه به این توپ می خورد و به زیر میز معلم کلاس درس سر می خورد .

وی مدعی شد: فرزندم برای گرفتن توپ پیش معلمش می رود که معلم از او می خواهد تا پایان ساعت کلاس صبر کند هنگامی که علیرضا برمی گردد که سرجایش بنشیند معلم با عصبانیت لگدی از پشت به وی می زند که ضربه شدید پا به آلت تناسلی وی برخورد می کند و نقش بر زمین می شود.

بنابر اظهارات پدر این دانش‌ آموز شدت ضربه به حدی بوده که فرزندش پس از برخاستن از زمین دیگر قادر به راه رفتن و نشستن نبوده اما با این حال او را از ساعت 15 تا 17 در مدرسه نگه می دارند تا اینکه مادرش از این موضوع مطلع می شود و وی را به اورِژانس بیمارستان می‌رساند.

وی با گلایه از این اقدام ناشایست معلم فرزندش بیان کرد: فرزندم هر شیطنتی کرده بود می بایست پس از این آسیب دیدگی از سوی مدیر و معلمان به بیمارستان و یا خانه منتقل می شد .
شاهدی با بیان اینکه فرزندش سه روز است در بیمارستان بستری شده ادامه داد : در شغل رفتگری مشغول به کار هستم و تا کنون 2 روز نتوانسته ام سر کار بروم و حتی قادر به پرداخت هزینه بیمارستان نیستم و برای ترخیص فرزندم باید قرض کنم.

پرونده شکایت در کلانتری 12 بجنورد

وی در خصوص پیگیری شکایت از عامل این حادثه گفت : 21 اردیبهشت ماه برای شکایت به دادسرای بجنورد مراجعه و پرونده ای در این خصوص تشکیل داده ام .

وی با اشاره به این که پرونده برای رسیدگی از طریق دادسرا به کلانتری 12 بجنورد ارجاع شده است افزود: ساعت 9 روز 22 اردیبهشت ماه این معلم توسط کلانتری 12 بجنورد جهت توضیحات احضار شده است. تا وقتی از سلامت کامل فرزندم اطمینان حاصل نکنم پیگیر شکایت خواهم بود.

سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تشکیل پرونده در این خصوص را تایید کرد.

700 هزار تومان هزینه بیمارستان

طی پیگیری از آخرین وضعیت جسمانی این نوجوان پدر وی با اشاره به ترخیص فرزندش از بیمارستان در ساعت 14 روز 21 اردیبهشت ماه اظهار داشت: هزینه بیمارستان 700 هزار تومان شده بود، که عامل این حادثه با دادن چک هزینه را پرداخت کرد.

یک منبع آگاه در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد نیز گفت: فرد بستری به نام علیرضا شاهدی در بخش 2 جراحی مردان را با تشخیص ترومای شکم و لگن تحت نظر دکتر فتوحی قرار دارد.

به گفته وی این دانش آموز 21 اردیبهشت ماه به تشخیص پزشک معالج از بیمارستان ترخیص شده است.

۲۰۲۰

کد خبر: 643658

وب گردی

وب گردی