نمایش‌های رادیویی  شبکه های مختلف در  هفته آینده

تولیدات اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از چهار شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه رادیویی جوان با پخش نمایش «دو برادر» به استقبال هفته جدید می‌رود. این نمایش به نویسندگی پیمان مجیدی بر اساس شاهنامه فردوسی نوشته شده است. «دو برادر» به کارگردانی صدرالدین شجره، تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی و با هنرمندی بازیگران اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن رادیو جوان می رود. پیروز صدرایی صدابردار و محمدرضا قبادی فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.

«نگارنده دفتر باستان» را که از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از رادیو ایران پخش می شود، غلامرضا کاووسی نوشته که به زندگی حکیم ابوالقاسم فردوسی می پردازد. این نمایش به کارگردانی صدرالدین شجره و با حضور علی زرینی، مهدی صباغی، محمد آقا محمدی، سلمان خطی، راضیه مومیوند، سعیده فرضی، فریبا متخصص و تعداد دیگری از هنرمندان تهیه شده است که ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود.

رادیو ورزش هم ساعت ۱۳ نمایش رادیویی «فرمول نهایی» را برای علاقمندان پخش می کند. این نمایش را حسین یعقوبی بر اساس زندگی ستارگان ورزشی نوشته است. سعیده فرضی، مهرداد مهماندوست، رحمان باقیران، رضا عمرانی، راضیه مومیوند، امیرعباس توفیقی، بیوک میرزایی، احمد گنجی، فریدون محرابی، رویا فلاحی، هرمز سیرتی، علی زرینی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی در آن به ایفای نقش می پردازند. صدابردار رضا طاهری و افکتور محمدرضا قبادی فر از دیگر عوامل این نمایش هستند.

شبکه رادیویی فرهنگ و تهران این هفته نمایش های تک قسمتی متنوعی را ساعت ۱۳:۰۰ و ۱:۳۰ روی آنتن می‌برند.

505

کد خبر: 643732

وب گردی

وب گردی