ایکاردی: نمی‌خواهم اینتر را ترک کنم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر آب پاکی را روی دست همه شایعه‌پراکنان ریخت و گفت محال است که نراتزوری را ترک کند.

به گزارش ایسکانیوز، این روزهای شایعاتی فراوانی درباره آینده مائوری ایکاردی و انتقال او به لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود اما این مهاجم پیش از باز شدن بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی خیال همه هواداران اینتر را راحت کرد و به آنها گفت که خیال ترک جوزپه مه‌آتزا را ندارد.

ایکاردی 23 ساله که گفته می‌شود سه مشتری پروپاقرص مانند منچستریونایتد، آرسنال و چلسی دارد، در یک مراسم خیریه به خبرنگاران گفت: من تا سال 2019 با اینتر قرارداد دارم و چند سال دیگر به پایان این قرارداد مانده است. من مطلقاً نمی‌خواهم اینتر را ترک کنم.

ایکاردی که در این فصل با زدن 16 گل در سری A بهترین گلزن نراتزوری بوده است، در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد او در اینتر به اسطوره‌ای مانند هموطنش خاویر زانتی تبدیل شود، اظهار داشت: زیاد تند نروید. چیزی که شما می‌گوید مدت زمان زیادی است. فعلاً از اینکه در اینتر هستم و بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار دارم، خوشحالم. اگر این شانس را داشته باشم که مانند زانتی سال‌های زیادی در اینتر بمانم، خوشحال‌تر هم خواهم شد.

اینتر در این فصل نمی‌تواند به عنوانی بهتر از چهارمی دست پیدا کند و به این ترتیب شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد اما مردان روبرتو مانچینی می‌‌توانند سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند.

601/601

کد خبر: 643805

وب گردی

وب گردی