مدیرکل جدید کانون پرورش فکری  استان تهران معرفی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در آیینی مدیرکل جدید کانون استان تهران را معرفی و بر اهمیت نظم‌دادن به خلاقیت‌های کارکنان و مربیان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا حاجیان‌زاده که با صدور حکمی محمودسلیمانی کاریزمه را به عنوان مدیر کل جدید کانون استان تهران منصوب کرده بود در آیین معارفه‌ی وی - که صبح روز 22 اردیبهشت 1395 برگزار شد - افزود: توان، ویژگی‌ها و خلاقیت‌های خوب کانونی اگر نظم پیدا کند و تبدیل به برنامه شود، کارآیی بیشتری خواهد داشت.

وی با قدردانی از رضا قمرزاده - که چند روزی است از سوی وی به عنوان معاون فرهنگی کانون منصوب شده است - تلاش‌های او را برای تجمیع جشنواره‌ها و ایجاد مراکز تخصصی در استان تهران ستود و تصریح کرد: اگر در کانون احساس رضایت را مشاهده می‌کنیم این، حاصل هم‌دلی همه کارکنان، مربیان و کارشناسان کانون است.

وی در روزمیلاد حضرت ابالفضل‌العباس (ع) که به عنوان روز جانباز نام‌گذاری شده است، از محمود سلیمانی مدیرکل جدید کانون تهران نیز به عنوان یک جانباز و مدافع ارزش‌های انقلاب یاد کرد و فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی، اشراف به مسایل کانون، خوش‌نامی و موفقیت در سال‌های مدیریت بر کانون خراسان رضوی و دفتر ارز‌یابی عملکرد کانون را از جمله دلایل انتخاب او به این سمت عنوان کرد.

محمود سلیمانی کاریزمه اواخر سال 1392 به عنوان مشاور امور جانبازان مدیرعامل منصوب شد و از نیمه فروردین سال 1393 سرپرستی کانون استان خراسان رضوی را تا مرداد 1394 برعهده داشت و از آن پس نیز تاکنون به عنوان مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات کانون فعالیت می‌کرد.

10508

کد خبر: 644020

وب گردی

وب گردی