بیشترین علت مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره اعلام شد

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان درمورد بیشترین علت مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره گفت: بیشترین علت مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره فعال در دانشگاه‌ها، مسائل تحصیلی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دکتر حمید یعقوبی با اعلام خبر فوق افزود: بعد از مسائل تحصیلی، مسائل ارتباطی و روان‌شناختی بیشترین دلیل مراجعه دانشجویان به مراکز مشاوره است.

او از مراجعه بیش از 75 هزار دانشجو به مراکز مشاوره در سال 94 خبر داد و گفت:در سال 94 بیش از 75 هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی به مراکز مشاوره مراجعه کردند و از خدمات این مراکز بهره بردند.

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در ادامه به دانشجویان توصیه کرد در مراجعه به مراکز مشاوره تداوم داشته باشند و افزود: به دانشجویان توصیه می‌کنم جلسات مشاوره خود را تکمیل کنند. برخی از دانشجویان برای مشورت و راهنمایی به مراکز مشاوره مراجعه می کنند و ممکن است مشکل آن‌ها پس از یک تا دو جلسه رفع شود.اما افراد دیگری هستند که نیاز به دریافت خدمات مستمر تری دارند و لازم است پیگیر برگزاری جلسات مشاوره باشند.از دانشجویان می خواهم دوره درمانی و مشاوره ای خود را تکمیل کنند و این دوره‌ها را تا زمانی که احساس بهبود نکرده‌اند ادامه دهند.

20104

کد خبر: 644190

وب گردی

وب گردی