گنج زاده: دانشگاه آزاد اسلامی به معنای واقعی یک باشگاه حرفه ای است

بازیکن ملی پوش تیم کاراته دانشگاه آزاداسلامی گفت: امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد های بسیار خوب ببندد و همیشه موفق باشد.

سجاد گنج زاده دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص تمدید قراردادش با این باشگاه و اینکه آیا علاقه مند به تمدید قراردادش است یا خیر گفت: هنوز معلوم نیست که قرارداد می بندم یا خیر اما اگر شرایط خوب باشد بله می بندم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی تیم حرفه ای است و من به این باشگاه علافه دارم.

وی در مورد قرارداد مربی اش، احمد صافی با یک باشگاه چینی و امکان کمبود نظارت مربی بر بازیکنان افزود:مطمئن هستم که احمد صافی مارا راضی نگه می دارد و نمی گذارد کمبودی ایجاد شود و یا جای خالی اش را احساس کنیم همانطور که ایشان در مصاحبه اش افزود به صورت پاره وقت با باشگاه چینی قرارداد بسته است پس یعنی هم بر ما ظارت دارد هم به آن تیم چینی البته ناگفته نماند که اعزای تیم به صورت انفرادی تمرین می کنند و اگر صافی نباشد می توانند خودشان را جمع و جور کنند.

گنج زاده در خصوص رضایت از نحوه پرداختی و امکاناتی که دانشگاه آزاد اسلامی برای او و تیمش فراهم کرده است تصریح کرد:دانشگاه آزاد بسیار خوش قول است درست به تایمی که می گوید مبلغ قرارداد را پرداخت می کند و از هر لحاظی بازیکنان و تیم را پشتیبانی می کند در اردو ها ، خوابگاه و .... و در کل بسیار باشگاه کامل و بی نقصی است.

وی در پایان افزود:امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد های بسیار خوب ببندد و همیشه موفق باشد چرا که این باشگاه بسیار باشگاه قوی و منظمی است.

601/605

کد خبر: 644241

وب گردی

وب گردی