تهران-ایسکانیوز: جلسه شورای راهبردی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد برگزار شد و طی برپایی این جلسه مصوبات مهمی با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.


دکتر کاردار، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان برگزاری این نشست، در خصوص لزوم آی تی بیس شدن تمامی سیستم های دانشگاه و بهره گیری از فناوری های روز دنیا با هدف ارتقا سطح ارائه خدمات به دانشجویان که مورد تاکید دکترمیرزاده قرار گرفته است، گفت:  در صورتی که سیستم ها آی تی بیس شوند؛ دیگر دخل و تصرفی در فعالیت ها رخ نخواهد داد و کارها سیستماتیک اجرایی می شوند و سطح سلامت و شفافیت اقدامات جاری دانشگاه ارتقا می یابد و البته تسریع امور نیز حاصل می شود، چرا که در دنیای امروز زمان و وقت، مقوله ای بسیار مهم است و همگان در تلاشند تا با صرفه جویی در وقت به بخش های مهم زندگی و اشتغال خود سامان بخشند.


دکتر کاردار معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره اجرای طرح سامانه  ussd توضیح داد: یکی از مشکلات دانشجویان گرفتن ریز نمرات است که با برخورداری از سامانه ussd می توان این مشکل را رفع کرد. استفاده از کدهای USSD بر روی تلفن همراه راهکار تسریع دسترسی به اطلاعات است، از این طریق فاصله دانشجو با مبدا اطلاعات خود بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه و تنها با فشردن کلیدهای چند عدد ارتباط خواهد گرفت.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این سامانه راه اندازی و تست شده است و با دو اپراتور همراه اول و ایرانسل مذاکراتی انجام شده است و در صورت حصول نتیجه نهایی، خیلی زود عملیاتی خواهد شد.


به گفته ی دکتر کاردار، برای تشخیص هویت از سه راهکار آدرس درج در پرونده، آدرس کد پستی، کد سیلا استفاده خواهد شد و مبادرت به این امر سبب می شود تا دانشجو هر زمان که نیاز دارد به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد و این در دنیای امروز که وجود توامان سرعت و دقت تسهیل کننده ی امور است، باعث اعتلای سطح ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به مثابه سرمایه ی اصلی این مجموعه ی بزرگ هستند، خواهد شد.

کد خبر: 64425

وب گردی

وب گردی