پرداخت وام و تسهیلات به۲۶۶هزار مددجوی کمیته امداد در سال جاری/افزایش مبلغ وام

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت وام و تسهیلات اشتغالزایی به ۲۶۶ هزار مددجوی تحت پوشش در سال جاری خبر داد و گفت: مبلغ وام اشتغال به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، پرویز فتاح در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت پوشش گفت: هر سال مددجویان با استفاده از تسهیلاتی که از این نهاد دریافت می‌کنند زمینه خودکفایی و اشتغالزایی آنها فراهم می‌شود، به طوری که بانک‌های مختلف نیز نسبت به ارائه خدمات تسهیلات قرض‌الحسنه به آنها اقدام می‌کنند.

او گفت: این نمایشگاه از محل تسهیلات ۱۶۰ میلیارد تومانی که بانک صادرات در اختیار مددجویان قرار داده، برپا شده است.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۵ هزار خانوار از این بانک در سال ۹۴ تسهیلات دریافت کرده‌اند که مبلغ آن ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بوده است.

فتاح با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۲۰ هزار خانوار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند، گفت: مبلغ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است که زمینه خودکفایی مددجویان تحت پوشش را فراهم کرده است.

او با اشاره به اینکه در سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته که در شورای اشتغال نیز به تصویب رسیده است، افزود: در سال جاری سعی می‌کنیم زمینه اشتغال تعداد بیشتری از مددجویان تحت پوشش را فراهم کنیم و در جلسه شورای اشتغال برای سال جاری پرداخت وام به ۲۶۶ هزار مددجو با همکاری بانک‌ها مصوب شده که امیدواریم اجرایی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد افزایش مستمری مددجویان نیز گفت: در سال ۹۵ مستمری مددجویان افزایش پیدا نمی‌کند، اما ما سعی می‌کنیم خدماتی که به آنها می‌دهیم را افزایش دهیم.

20103

کد خبر: 644257

وب گردی

وب گردی