اجرای موسیقی توسط هنرمندان شهرستان آرادان در نمایشگاه کتاب تهران

دو تن از هنرمندان موسیقی شهرستان آرادان با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و اجرای قطعاتی حال و هوای دیگری به غرفه استان سمنان در این نمایشگاه بخشیدند.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود علی گیلوری نوازنده سرنا و عبدالحسین بخت نوازنده دهل با حضور در غرفه سمنان و اجرای برنامه هایی موجب جلب توجه بازدیدکنندگان و حضور گسترده آنان در مقابل غرفه استان سمنان شدند.

برنامه های این دو هنرمند مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و بسیاری از آنان با تصویربرداری از برنامه های آنان از اجرای این دو هنرمند استقبال و فیلم گرفتند.

غرفه استان سمنان با ارائه آثار هنری و نیز تازه های نشر استان سمنان مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان از جمله جوانان و نوجوانان شده بود.

استان سمنان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه ٤٣١ عنوان کتاب توسط ١٠ ناشر این استان حضور و مشارکتی فعال داشت و علاوه بر این مراسم روز این استان را بیست و چهارم اردیبهشت ماه با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار کرد.

در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله رونمایی از دو عنوان کتاب برگزیده داستانهای رضوی و سرود ویژه استان سمنان رونمایی و از ناشران، نویسندگان و چهره های فرهنگی برگزار شد.

کد خبر: 644319

وب گردی

وب گردی