پرونده دختر 6 ساله گرگانی در انتظار نظر کارشناسی /با خاطیان مطابق قانون برخورد می‌شود

 حجت الاسلام و المسلمین حقی درباره پرونده دختر شش ساله گرگانی که در بیمارستان طالقانی این شهر به کما رفته است، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد پرونده شده و با خاطیان در صورت قصور یا تقصیر مطابق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی درباره پرونده دختر شش ساله گرگانی که در بیمارستان طالقانی این شهر به کما رفته است، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد پرونده شده و با خاطیان در صورت قصور یا تقصیر مطابق قانون برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه افزود: حسب اظهارات معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به دلیل خراشی که در نای این بیمار اتفاق افتاده، هوا دور قلب و ریه جمع شده و موجب به کما رفتن این فرد شده است.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های دادستانی پرونده در شعبه دو بازپرسی به صورت فوق العاده در حال رسیدگی است.

او تاکید کرد: چنانچه قصور یا تقصیر از سوی ناحیه پزشکی محرز شود برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حقی همچنین گفت: در حال حاضر منتظر نظر کارشناسی درباره مشخص کردن قصور یا تقصیر تیم پزشکی هستیم که به محض وصول نتیجه مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد.

الینا کودک ۶ ساله گرگانی 12 روز پیش برای جراحی لوزه در بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان بستری شد ولی پس از عمل به هوش نیامد.

این دختر شش ساله پس از عمل لوزه، دچار آمفیزم زیر جلدی می‌شود که پس از بروز این عارضه، او مجدد به اتاق عمل برده می‌شود و در پی آی سی یو، مراقبت‌های لازم برای او انجام می شود. در این شرایط نیز تمام اقدامات لازم برای او انجام و جهت تخلیه هوا از ریه موارد درمانی لازم برای او صورت می‌گیرد. با وجود این اقدامات، ساعت پنج صبح او دچار "ارست" شده و عملیات احیا و دیگر اقدامات برای او انجام شد اما متاسفانه الینا دچار مرگ مغزی شده و به کما رفته است.

20106

کد خبر: 644542

وب گردی

وب گردی