350 مذاکره میان سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده در جشنواره شیخ بهایی

رییس دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: در حال تصمیم‌گیری هستیم تا جشنواره سال آینده در استان دیگری و بعد از آن دوباره در اصفهان برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مهدی کشمیری در اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه این جشنواره در راستای دو رویکرد اصلی یعنی ملی شدن و رفع نگرانی استانی بودن جشنواره به پیش می‌رود، گفت: جشنواره شیخ بهایی محملی برای تعامل سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده و فناوری است. در این دو سال تلاش کردیم جشنواره به محل تجمع کسانی که در زمینه کارآفرینی مبتنی بر علم و فن آفرینی فعال هستند، تبدیل شود.

او با اشاره به امکان تغییر مکان برگزاری جشنواره در سال آینده، افزود: در حال تصمیم‌گیری هستیم تا سال آینده جشنواره شیخ بهایی در استان دیگری و بعد از آن دوباره در اصفهان برگزار شود. این تصمیم در راستای این است که آنچه در اصفهان تولید شده در صحنه ملی برای کل کشور گسترش یابد.

همچنین کوروش خسروی دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اشاره به حضور 14 نشا برای اولین بار در کشور در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: امسال در این جشنواره موفق شدیم به رکورد قابل توجهی از مذاکرات بین سرمایه‌گذاران و فن آفرینان دست یابیم. از میان 350 مذاکره گزارش شده در فضای نشاها 20 درصد به توافق رسیده، 60 درصد قابل‌ پیگیری و 20 درصد شکست‌خورده اعلام شد.

او با اشاره حضور انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برای ارزیابی تأثیرات اجتماعی ایده‌ها، افزود: از ایده‌هایی که وارد جشنواره شدند سه طرح با قابلیت تأثیر اجتماعی بالا انتخاب شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: امسال با همکاری خیریه حامی کارآفرینان و خیرین، مردم وارد جشنواره شدند تا در مورد نوع حمایت‌ها نظرسنجی صورت گیرد.

20103

کد خبر: 644602

وب گردی

وب گردی