کمک‌هزینه ازدواج توسط تأمین اجتماعی/پرداخت ٦٩٦ میلیارد ریال

٦٩٦ میلیارد و ٧٥ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان واجد شرایط در ٩ ماه منتهی به آذر ماه سال گذشته پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، بر اساس اعلام دفتر آمار ومحاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از دیگر هزینه های کوتاه مدت پرداخت شده در این مدت می توان به یک هزار و ٨٤٢ میلیارد و ١٥میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری غیر ناشی ازکار و ١٦٢ میلیارد و ٥٣٩ میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری ناشی از کار اشاره کرد.

همچنین یک هزار و٤٤٤ میلیارد و ١٠٣میلیون ریال به عنوان استراحت ایام بارداری و ١٩٨میلیارد و ٦١٢میلیون ریال به عنوان کمک هزینه فوت و کفن ودفن از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان در همین مدت پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، در ۹ ماه منتهی به آذر ماه سال گذشته، بابت هزینه سفروفوق العاده همراه ٢٦ میلیارد و٩٦٤ میلیون ریال، ٢٢٠میلیارد و ٣٤٢میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز واروتز پرداخت شده و در بخش غرامت نقص عضو مقطوع ٢٠ میلیارد و ١١میلیون ریال و در بخش سایر کمک ها یک هزار و ٦٢٤میلیارد و ٩٣٤ میلیون ریال هزینه شده است.

از دیگر هزینه ها در قالب تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی در این مدت می توان به ٦ میلیارد و ٦٣٩ میلیون ریال بابت تعدیل سنواتی غرامت دستمزد و در بخش تعدیل سنواتی کمکها ١١٥ میلیارد و ٧٤٣ میلیون ریال اشاره کرد.

گفتنی است، در ٩ ماه منتهی به آذر ماه سال گذشته؛ در مجموع ٦هزار و ٣٥٧ میلیارد و ٩٩٧ میلیون ریال به عنوان هزینه های کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

20103

کد خبر: 644651

وب گردی

وب گردی