جشنواره ورزشی زندانیان زن در تهران به پایان رسید / 200 زندانی شرکت کردند

مسابقات ورزشی زندانیان زن طی ۳ روز و با حضور داوران هئیت داژبال و در ۵ رشته با شرکت ۲۰۰نفر از مددجویان که از میان ۴۸۰نفر از آنان انتخاب شده بودند؛ در محل باشگاه ورزشی ندامتگاه شهرری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از موج، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی زندانیان زن در ندامتگاه های تهران با حضور سلطانپور رئیس اداره تربیت بدنی سازمان زندان ها، میرصانعی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل، زاهدی رئیس تربیت بدنی و منوچهر رحمانی مدیر ندامتگاه زنان در محل آمفی تاتر ندامتگاه برگزار شد.

حجت الاسلام میرصانعی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان تهران با تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی در خصوص زندگی گهربار حضرت امام حضرت امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) خدمات ارزنده آنها به دین اسلام ایراد و از مددجویان خواست زندگی این امام بزرگ را سر لوحه کار و زندگی شخصی خود قرار داده و در تمامی مراحل زندگی به این حضرات اقتدا نمایند.

او ورزش را برای مددجویان ضروری دانست و افزود:اگر ورزش در جمع مددجویان نباشد فقرحرکتی به دنبال خواهد داشت که در آینده عوارض نامطلوبی را به جای خواهد گذاشت.

رئیس اداره تربیت بدنی سازمان زندانها گفت: ورزش باعث می شود غرور از بین برود و مددجویان از انحرافات اجتماعی دور شوند که این مقوله نقش بسزایی را در زندگی ایفا می کند.

او از زحمات مسئولان ندامتگاه در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان و همچنین برگزای اینگونه مسابقات قدردانی کردو در انتهای این مراسم به نفرات برتر IMG_4179در این ۵ رشته همچنین به ۵ نفر از مددجویان فعال جوایزی اهدا شد.

105105

کد خبر: 644709

وب گردی

وب گردی