برترین غرفه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب معرفی شدند

مراسم  اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهرآفتاب با حضور واحدهای دانشگاهی معاونت های سازمان و سایر بخش های حاضر در این نمایشگاه برگزار شد.  

به گزارش ایسکانیور، در این مراسم غرفه های دانشگاه آزاد اسلامی در 5 بخش شامل نشست های علمی، بخش مشتری مداری، فروش، چیدمان و معرفی توانمندی ها و بخش نظم و انضباط مورد ارزیابی قرار گرفتند.

غرفه استان خوزستان در بخش برگزاری نشست های عملی رتبه اول، استان ایلام رتبه دوم و استان سیتان و بلوچستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نظم و انضباط استان کرمان حائز رتبه اول، استان مرکزی حائز رتبه دوم شدند و استان خراسان جنوبی نیز رتبه سوم را در این بخش کسب کرد.

همچنین استان اردبیل در بخش مشتری مداری رتبه اول، استان مازندارن رتبه دوم و واحد علوم و تحقیقات تهران رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش فروش استان خراسان رضوی حائز رتبه اول، دانشگاه تهران جنوب حائز رتبه دوم و استان قزوین حائز رتبه سوم شدند.

همچنین استان گیلان در بخش چیدمان و معرفی توانمندی ها رتبه اول را کسب کرد و استان گلستان حائز رتبه دوم شد و واحد نجف آباد رتبه سوم را در این بخش کسب کرده اند.

همچنین استان کردستان، معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی جایزه ویژه را از آن خود کردند.

20104

کد خبر: 644737

وب گردی

وب گردی