صافی:تیم ملی کاراته چین چندین سال دنبال من بود

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تیم ملی کاراته چین چندین سال بود که دنبال من بودند.

سر مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص قراردادش با تیم ملی کاراته چین گفت: تیم ملی کاراته چین چندین سال دنبال من بودند البته به صورت تمام وقت اما من دوست داشتم به صورت پاره وقت کار کنم چرا که بتوانم به تیم کاراته دانشگاه آزاد هم رسیدگی کنم.

وی در خصوص تمدید قراردادش با تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اولویت اول دانشگاه آزاد اسلامی چرا که تعهد اخلاقی دادم که تا وقتی بتوانم برای تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی کار کنم و دوست دارم این اعتمادی که به من دارند از بین نرود.

صافی در مورد اضافه کردن بازیکن جدید به تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی افزود: 5 بازیکن حتما از سال قبل هستند اما باید در تیم بگردم و ببینم به چه بازیکنانی احتیاج داریم در چه پست هایی اگر احتیاج به مهره ای داشته باشیم جذب می کنیم و اگر بخواهیم کسی را جذب کنیم سعی می کنیم دانشجو باشد.

وی در خصوص تاثیرات حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی بر موفقیت های تیم کاراته این باشگاه اظهار کرد:موفقیت هر تیم بستگی به مدیریت

باشگاهش دارد که باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مدیریت محمد دادگان بسیار موفق است و همیشه همه جا از این باشگاه تعریف می کنند

دانشگاه آزاد اسلامی به همه نشان داد از هر لحاظ عملکرد خوبی دارد.

وی در پایان افزود:همه ی تلاشمان جمع کردن یک تیم خوب و پر قدرت است.

605/602

کد خبر: 644974

وب گردی

وب گردی