تیم ملی هنرمندان با مجتبی ظریفیان راهی روسیه می شود

تیم ملی هنرمندان کشورمان برای حضور در رقابت های جام جهانی فوتبال هنرمندان عازم روسیه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز تیم ملی‌ هنرمدان ایران هفتم خرداد ماه برای رقابت در مسابقات جام جهانی‌ فوتبال هنرمندان عازم کشور روسیه می شوند. در این دوره از مسابقات تیم هنرمندان ایران با تیم های اسلوواکی، آرژانتین و قزاقستان هم‌گروه شده است. هنرمندان در اولین بازی خود به مصاف تیم اسلوواکی می رود. در این تیم هنرمندانی چون محسن تنابنده، سید جواد هاشمی، حسین سلیمانی، مجتبی ظریفیان، خشایار راد، آرش چمنی راد، مهدی صالح پور، کاظم محمدی و .. حضور دارند.

مجتبی ظریفیان که او را با نام عمو مهربان در برنامه های کودک سیما می شناسند به عنوان یکی‌ از بازیکنان این تیم گفت: من چندین سال است که عضو این تیم هستم و ۳ سال است که در مسابقات بین‌المللی حضور داریم. امسال هم قرار بر این است که اولین بازی‌ را با اسلوواکی در مسکو انجام دهیم. بازی‌های بعدی با تیم‌های ژاپن، قزاقستان و آرژانتین است. حدود دو ماه بعد از مسابقات روسیه، عازم برلین می‌شویم و بعد از آن برای بازی‌ با ستارگان جهان در ورزشگاه آزادی آماده می‌شویم. در این دوره از مسابقات مهدی آقالو، دستیار تهیه برنامه «با ما بیا» این تیم را همراهی می‌کند.

همچنین مهدی آقالو دستیار تهیه برنامه های کودک در این باره گفت: با اشاره به تمرینات منظم تیم، مصمم هستیم که در این مسابقات مقام شایسته ای را به دست آوریم.

602/602

کد خبر: 645031

وب گردی

وب گردی