تهران-ایسکانیوز: نمایش «ترانه های محلی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان جمعه هفتم شهریور ماه در میان استقبال قابل توجه تماشاگران و تجلیل از بهرام بیضایی به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

محمد رحمانیان بعد از پایان آخرین اجرای این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: درطول اجرای این اثر نمایشی شما فیلم هایی را دیدید که کارگردانان هرکدام از آنها در میان ما بودند و فیلم ساختند.

این کارگردان افزود: اما در میان فیلم هایی که دیدید به نام یک سینماگر غایب می رسیم که جای او امشب در میان ما خالی است اما امیدواریم هرجا هست در سلامتی کامل باشد. ما آرزو می کنیم که بهرام بیضایی دوباره به ایران بازگردد فیلم بسازد، تئاتر روی صحنه ببرد و به همه ما آموزش بدهد.

کارگردان نمایش «ترانه های محلی» در پایان صحبتهای خود آخرین اجرای این اثر نمایشی را به بهرام بیضایی تقدیم کرد.

گلاب آدینه، محمد معتمدی، رضا درمیشیان، بیژن امکانیان، هومن بهمنش، بهناز جعفری، باران کوثری از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش «ترانه های محلی» حضور داشتند.

نمایش «ترانه های محلی» از هفتم مرداد ماه امسال در تالار اصلی تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد. این اثر نمایشی که فردین خلعتبری کار آهنگسازی آن را به عهده داشت در مدت اجرا با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شد

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

 
کد خبر: 64505

وب گردی

وب گردی