واشقانی فراهانی خبرداد: راه اندازی شرکت های دانش بنیان هویت ساز در دانشگاه آزاد

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: راه اندازی شرکت های دانش بنیان در زمینه های علوم انسانی و فناوری های نرم و هویت ساز از برنامه های اصلی این دانشگاه در سال جاری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، ابراهیم واشقانی فراهانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری بر روی موضوع علوم انسانی تمرکز جدی انجام داده است و در این راستا برنامه دارد شرکت های دانش بنیان را در این حوزه توسعه دهد.

او افزود: علوم انسانی نقش بسزایی در روند پیشرفت و موفقیت شرکت های دانش بنیان دارد چراکه فعالیت در حوزه های مدیریتی و بازاریابی مربوط به این حوزه می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مجموع فعالیت های مربوط به حوزه علوم انسانی حدود ۶۰ درصد بر روند موفقیت شرکت های دانش بنیان کشور تاثیر گذار خواهد بود.

واشقانی فراهانی گفت: امسال برنامه داریم شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی در زمینه های فناوری های نرم و هویت ساز، هنر و گردشگری در این دانشگاه راه اندازی کنیم.

او گفت: همچنین در سال جاری به توسعه مجلات تخصصی و علمی علوم انسانی توجه ویژه ای خواهد شد تا از این طریق در حوزه تولیدات علمی نیز بتوانیم نسبت به گذشته رشد بیشتری داشته باشیم.

20104

کد خبر: 645234

وب گردی

وب گردی