معتمدی: دانشگاه امیرکبیر ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نقش فعال این دانشگاه در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: این دانشگاه در دفاع مقدس ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سید احمد معتمدی در مراسم تقدیر از جانبازان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب همواره جزء دانشگاه های سرآمد کشور بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این دانشگاه در دوران دفاع مقدس در حوزهای فنی و علمی نقش برجسته ای را در کشور ایفا کرده و در بسیاری موارد نقش محوری داشته است.

معتمدی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نقش فعال خود در دوران دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

حجت الاسلام میراحمدی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: اساتید، دانشجویان و کارمندان این دانشگاه در تمامی عملیات های هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و این امر نشان دهنده فعالیت زیاد این دانشگاه در این دوران بوده است.

او گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر سابقه طولانی و درخشانی در خدمت به انقلاب و نظام دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: انقلاب اسلامی شرایطی را برای کشور به وجود آورد که مردم بدون هیچ چشم داشت مادی اقدام به فعالیت های مختلف می کنند و اگر بخواهیم به آرمان ها و اهداف انقلاب دست یابیم باید این روند ادامه یابد.

در این مراسم با حضور سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حجت الاسلام میراحمدی از ۵۷ جانباز و ایثارگر دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شد.

20104

کد خبر: 645339

وب گردی

وب گردی