اعظمی: دوست دارم در دانشگاه آزاداسلامی  بمانم/می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم

دروازه‌بان تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: خوشبختی ما این است که دکتر دادکان یک فرد فوتبالی است و به خاطر همین روی تیم فوتسال تعصب دارد.

مهرداد اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط تیم فوتسال دانشگاه آزاد پیش آخرین دیدار این تیم با شهرداری ساوه برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و خیلی امیدوار هستیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی شهرداری را شکست بدهیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به بازیکنان خوبی که داریم و البته یا تکیه بر کادر فنی و مدیریتی قوی خیلی امیدوار هستیم جمعه به لیگ برتر صعود کنیم. من سابقه حضور در لیگ برتر با تیم‌های پرسپولیس و میثاق را دارم و می‌دانم اگر دانشگاه آزاد با این امکانات به لیگ برتر صعود کند می‌تواند در قامت یک مدعی ظاهر شود.

دروازه‌بان تیم ملی دانشجویان کشورمان افزود: مجموعه دانشگاه آزاد با مدیریت دکتر دادکان و آقای پهلوان پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر فوتسال مانند رشته‌های دیگر موفق باشد و حتی به قهرمانی برسد. مطمئنا این تیم با وجود مدیریت قوی دکتر دادکان و و آقای پهلوان و همچنین پتانسیل بالای کادر فنی لیاقت لیگ برتری شدن را دارد.

اعظمی خاطرنشان کرد: خوشبختی ما این است که دکتر دادکان یک فرد فوتبالی است و به خاطر همین روی تیم فوتسال مانند رشته‌های دیگر تعصب دارد. دکتر دادکان با حضور در بازی‌ها و اردوهای ما همیشه به بچه‌ها روحیه می‌دهد.

وی در مورد کادر فنی تیم دانشگاه آزاد هم گفت‌: حسین شمس، محممود قاضی، میشل پتروس و آقای صدقی در کنار دیگر افراد کادر فنی نقش زیادی در موفقیت‌های تیم دانشگاه آزاد دارند. امیدوارم ما بازیکنان با عملکرد خوبی که از خود نشان می‌دهیم و البته صعود به لیگ برتر جواب محبت آنها را بدهیم.

دروازه‌بان دانشگاه آزاد در خصوص آینده‌اش در این تیم هم عنوان کرد: بعد از بازی جمعه قرارداد من با دانشگاه آزاد تمام است اما با توجه که خودم دانشجوی دانشگاه آزاد هستم دوست دارم دوباره در خدمت این مجموعه باشم و برای دانشگاه آزاد به میدان بروم.

601/601

کد خبر: 645377

وب گردی

وب گردی