علی عسکری:تغییرات در معاونین و مدیران صداوسیما  کار ضربتی مان نیست

رئیس جدید سازمان صداوسیما در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم،عبدالعلی علی‌عسکری رییس جدید سازمان صدا‌ و سیما بلافاصله بعد از مراسم معارفه در جمع خبرنگاران حاضر شد. این گفتگو اولین تغییر صداوسیما در دوران جدید است.

علی‌عسکری در خصوص برنامه‌هایش برای رسانه ملی گفت: برای تحقق بهتر منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین برای رشد اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم. همچنین برای ارتقاء فرهنگی و حمایت از نهادهای جامعه و برای رشد هویت فرهنگی جوانان برنامه هایی داریم. برای تحقق چنین امری، سازمان صداوسیما ارتباطات بیشتری با نخبگان فرهنگی و اقتصادی جامعه خواهد داشت و بر اساس این ارتباطات گسترده می‌توانیم، فایده های فراوانی به مردم برسانیم و برنامه هایی را نظیر علم و فناوری حمایت از صنایع دانش بنیان، حمایت از تولیدات ملی و اینکه جامعه ما از تولیدات با کیفیت ملی استفاده کند و منجر به رشد صنایع و کارخانجات شوند و اشتغال را بالا ببرند.

رئیس جدید سازمان صداوسیما دامه داد: توجه به اقتصاد و تولید ملی در دستور کار ماست. شما این ها را روی آنتن خواهید دید. ما از صنایع کوچک حمایت می کنیم و صنایع متوسط . ما 70 تا 80 هزار کارخانجات داریم و باید کمک کنیم که آنها راه اندازی بشوند، تولید کنند، مردم بخرند و کمک کنیم تا تحولات اقتصادی بالا برود.

علی‌عسکری در پاسخ به پرسشی درباره ترجیح و اولویت بخش‌های تولید، خبر، رادیو و سریال گفت:مهم ترین بخش ما سیماست. چه در تولید برنامه های جاذب و آموزنده و چه در بخش خبر.

پرسش از روند تغییرات معاونین و مدیران صداوسیما نیز سوال دیگر خبرنکاران از علی‌عسگری بود که او پاسخ داد: تغییر و تحولاتی را خواهید دید. اما ما در این مورد کار فوری و ضربتی نداریم.

علی‌عسکری همچنین در پاسخ به این سوال که اولین کاری که در این دوره انجام خواهد داد چه خواهد بود گفت: تامین بودجه و حل مشکلات سازمان، اولویت بزرگ ما خواهد بود.

508502

کد خبر: 645423

وب گردی

وب گردی