فیلمی از رخشان بنی اعتماد مهمان جشنواره فیلم سبز می شود

دو فیلم مستند «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و  تهیه کندگی مجتبی میرطهماسب در جشنواره بین المللی فیلم سبز نمایش داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مستندهای «همه درختان من» و«یک ساعت از یک عمر» ساخته رخشان بنی اعتماد روز پنجشنبه ازساعت 19:30 تا 21:30 در سینما فلسطین نمایش داده می شود.
مدت زمان پخش مستند «همه درختان من» 51 دقیقه و مستند «یک ساعت از یک عمر» 50 دقیقه است.
در خلاصه مستند «همه درختان من» آمده است: مه لقا ملاح کهنسال ترین فعال محیط زیست و موسس اولین ان.جی.او محیط زیستی ایران است. سپری کردن چند روز در خانه و همراهی با او در گردهمآیی ها و فعالیت های محیط زیستی بهانه ای برای تصویر کردن وضعیت بحرانی محیط زیست در ایران است.
مدت زمان این مستند50 دقیقه است و آهنگ «ایران ایران» محمد نوری موسیقی انتخاب شده برای این اثر است.
در خلاصه «یک ساعت از یک عمر» آمده است: اسکندر فیروز بنیان گذار سازمان حفاظت از محیط زیست را پدر محیط زیست ایران می نامند. نشست و گفت وگوی چند ساعته سه نفر از فعالان محیط زیست با او، تاریخ شفاهی و نگاه گذرایی است از یک عمر تجربه و دغدغه های وطن پرستانه اسکندر فیروز.
پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران از 24 اردیبهشت در موسسه فرهنگی هنری صبا ، سینما فلسطین و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ادامه دارد.
503502

کد خبر: 645429

وب گردی

وب گردی