رئیس  مستعفی صدا و سیما:از همه طلب عفو می کنم!

محمد سرافراز صبح امروز، 28 اردیبهشت، در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صدا و سیما، گفت: مهم ترین چالش سازمان صدا و سیما مشکلات مالی بود که در آن زمان 1800 میلیارد بودجه و 2800 میلیارد هزینه سازمان بود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد سرافراز در ابتدای سخنانش در سالن همایش های سازمان صدا و سیما، گفت: مهم ترین چالش سازمان صدا و سیما مشکلات مالی بود که در آن زمان 1800 میلیارد بودجه و 2800 میلیارد هزینه سازمان بود و در سال 93 کمک هزار میلیاردی دولت هم تمام شده بود و باید فکری برای آن می شد.

او ادامه داد: 3 راهکار کاهش هزینه، افزایش بودجه و افزایش درآمد داشتیم. در آن زمان سیما 200 میلیارد بدهی داشت. در همان سال اول بدهی ها کاهش یافت. دولت شفاهی قول هایی داد ولی انجام نشد. فشارها باعث شد که تغییر رویه بدهیم و به سمت درآمدزایی حرکت کنیم. نکته بعدی چابک سازی بود، اول تبدیل ساختار اداره ای به ساختار رسانه ای بود. نکته بعدی بحث مخاطب است. دغدغه رسانه ملی همین است.

او ادامه داد: موافقین برجام می گفتند که دوره نقد برجام به پایان رسیده و منتقدین برجام هم می گفتند چرا دلایل ناکامی برجام گفته نمی شود و چنین مسائل و موضوعاتی همواره ادامه دارد. چون اقتصاد مقاومتی امسال همراه با اقدام و عمل است و ما کارگاه های تولیدی زودبازده را تشویق کردیم ولی در این میان موانعی وجود دارد که ما نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم. امیدوارم دکتر علی عسگری با تخصصی که دارند بتوانند کشتی را سالم به ساحل مقصود برسانند. چون همه چیز در این مملکت به رسانه ملی برمی گردد. امیدوارم ایشان بتوانند بر ضریب نفوذ و قدرت رسانه ملی بیافزایند.

سرافراز در پایان سخنانش گفت: من به بخش سنتی استعفا می پردازم که استعفا به معنی طلب عفو کردن است و از همه طلب عفو می کنم که در این مدت اذیتشان کردیم و امیدوارم توفیق خدمت برای همه فراهم شود.

508502

کد خبر: 645445

وب گردی

وب گردی