مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: تبدیل حکم 26 سرپرست واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی از تبدیل وضعیت 26 سرپرست واحد و مرکز به ریاست خبر داد و گفت: افرادی که احکام ریاست آنان صادر شده از این پس مسئولیت بیشتری خواهند داشت و مورد ارزیابی بیشتری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی، دانیالی مشاور ریاست و مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه تبدیل حکم سرپرستی به ریاست واحدها و مراکز این دانشگاه گفت: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی تبدیل احکام سرپرستی روسای مراکز استان ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و بررسی روسای واحدها و مراکز در هیات امنای استانی مطرح می شود.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت های سرپرستان براساس جدول ارزیابی امتیاز دهی می شود، گفت: بر این اساس پس از تصویب شورای انتصابات، سرپرستان واحدها و مراکز مشغول به کار شده و حداقل 6 ماه پس از شروع به کار، براساس جدول ارزیابی و همچنین پیشرفت آموزشی و اجرایی جهت تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار می گیرند.

دانیالی افزود: براساس ارزیابی های انجام شده و در صورت کسب امتیاز لازم، سرپرستان به هیات امنای استان معرفی می شوند و درصورت تایید در هیات امنا تبدیل احکام ریاست آنان به امضا ریاست دانشگاه آزاد اسلامی می رسد.

وی از صدور 26 حکم تبدیل سرپرستان واحدها و مراکز به ریاست خبر داد و گفت: در جلسه روز گذشته احکام 26 سرپرست واحدها و مراکز پس از تایید هیات امنای استان و ارزیابی شواری انتصابات و در نهایت تایید دکتر میرزاده صادر شد.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: 26 واحد و مرکزی که حکم تبدیل سرپرستی به ریاست آنها صادر شده شامل واحد فردوس، طبس، قائنات، خمینی شهر، دهاقان، تیران، کاشان، شهرضا، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، اندیمشک، لاهیجان، صومعه سرا، فومن و شفت، رودهن، علوم دارویی، ایرانشهر، زابل، زرقان، کازرون، فسا، لامرد، ارسنجان، داراب و سروستان است.

مدیر کل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کسانیکه موفق به کسب امتیاز لازم نشده اند مجدد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، گفت: کسانیکه شرایط مطلوب را بدست نیاورده اند مجدد مورد ارزیابی و در جلسات بعدی مجدد مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورتیکه در مدت زمان مشخص شده نتوانند به امتیاز مطلوب دست یابند در خصوص سرپرستی آنان تجدید نظر خواهد شد.

دانیالی با بیان اینکه ارزیابی روسای واحدها و مراکز متوقف نخواهد شد، گفت: افرادی که امروز احکام ریاست آنان صادر شده از این پس مسولیت بیشتری خواهند داشت و مورد ارزیابی بیشتری قرار خواهند گرفت چراکه باید پاسخ مناسبی به اعتماد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دهند و در راستای توسعه واحد و مرکز گام بلندتری بردارند.

20101

کد خبر: 645456

وب گردی

وب گردی