تهران- ایسکانیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت همه کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت فلسطین تشکر کرد.


ابوحمزه، سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی در غزه از کشورهای حامی مقاومت فلسطین قدردانی و اعلام کرد: مقاومت فلسطین از همه کشورها و ملل حامی مقاومت فلسطین خصوصاً ایران، حزب الله لبنان و سودان به علت حمایت از مقاومت و ملت فلسطین تشکر وقدردانی می کند.

سخنگوی گروهان‌های قدس در ادامه به رژیم صهیونیستی نسبت به از سرگیری تجاوزات خود هشدار داد و تاکید کرد: رژیم اسرائیل باید بداند که مقاومت فلسطین آماده نشان دادن مناسب‌ترین واکنش به هرگونه تجاوزگری است.

ابوحمزه افزود: جنبش جهاد اسلامی همچنان به افزایش توانمندی‌های نظامی خود ادامه می دهد و این روند در زمان تجاوز رژیم اسرائیل به غزه نیز ادامه داشت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،وی سلاح را جزء جدانشدنی مقاومت فلسطین اعلام کرد و افزود: سلاح مقاومت هرگز به زمین گذاشته نخواهد شد.

ابوحمزه دیگر گروههای مقاومت را به همکاری با یکدیگر برای بازسازی غزه فراخواند و افزود: گروه های مقاومت باید دست به دست هم دهند و برای بازسازی غزه تلاش کنند.
کد خبر: 64554

وب گردی

وب گردی