تهران - ایسکانیوز: زرینچه بعد از انتقادات دیروزش از سبک بازی استقلال، امروز بعد از صحبت با قلعه‌نویی خیلی زود تمرین این تیم را ترک کرد.

پس از بازی استقلال و گسترش فولاد، دستیار قلعه‌نویی اعتقاد داشت تیم شان خوب بازی نکرده و فقط پیروز شده است: «با اینکه ما زیاد خوب نبودیم ولی در مجموع توانستیم سه امتیاز را بگیریم. بازی که انتظارش را داشتیم نتوانستیم انجام دهیم و تنها برنده شدیم.» امیر قلعه‌نویی بعد از کنفرانس مطبوعاتی وقتی از زبان خبرنگاران اظهارات زرینچه را شنید، تعجب کرد و گفت بعید است دستیارش چنین حرفی زده باشد.

بعد از اینکه قلعه‌نویی مطمئن شد زرینچه چنین حرفی زده، امروز صبح در تمرین استقلال با او صحبت کرد. صحبت‌هایی که در نهایت منجر به ترک تمرین توسط زرینچه شد. گفته می‌شود صحبت‌های قلعه‌نویی و زرینچه زیاد دوستانه نبوده و مربی استقلال با ناراحتی و قهر تمرین تیم را ترک کرده است. از ابتدای فصل، بحث ناراحتی زرینچه از وظایف محدود و نقش کمرنگش در کادرفنی استقلال وجود داشت.

زرینچه دقایقی بعد از انتشار این خبر، در گفتگو با سایت رسمی استقلال قهر و ناراحتی‌اش از قلعه‌نویی را تکذیب کرد: «واقعا از این صحبت ها تعجب می‌کنم. من با آمدن آقای قلعه نویی به سمت ایشان رفتم و گفتم که کمی مریض هستم و برای تمدید دفترچه بیمه ام باید به اسلام‌شهر بروم. ایشان هم اجازه داد تا من بروم و من درحال حاضر در نزدیکی اسلام شهر هستم. درضمن مگر چه شده که بخواهم بخاطر آن تمرین را ترک کنم؟ این صحبت ها از سوی حاشیه سازان برای برهم زدن آرامش استقلال مطرح شده و من برای آن‌ها متاسفم.»

در صورتی که ماجرای قهر زرینچه از تمرین حقیقت داشته باشد، شاید در هفته‌های آینده کادرفنی استقلال شاهد تغییرات و جابجایی‌هایی باشد. موضوعی که در این تیم بی‌سابقه نیست. ابتدای فصل پاشازاده به عنوان یکی از دستیاران قلعه‌نویی انتخاب شد اما چند روز مانده به آغاز لیگ جایش را به محمود فکری داد.
کد خبر: 64574

وب گردی

وب گردی