«شاهزاده روم» در فرانسه اکران می شود

 انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در خانه فرهنگ ایران در پاریس اکران خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، «شاهزاده روم» محصول گروه هنرپویا در تاریخ یکشنبه 2 خرداد 95 مقارن با 22 می 2016 ساعت 19 در جشن بزرگ نیمه شعبان در سالن نمایش اِتوآل خانه فرهنگ ایران در پاریس به نمایش درمی آید.
این برنامه به همت رایزن فرهنگی ایران در فرانسه و انجمن اسلامی دانشجویان پاریس و با حضور حامد جعفری، تهیه کننده «شاهزاده روم» برای ایرانیان مقیم فرانسه برگزار خواهد شد.
«شاهزاده روم» تاکنون علاوه بر ایران در انگلیس، امارات، لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران شده است. این انیمیشن در سال 2015 در لبنان توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.
انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری پس از کسب لوح تقدیر ویژه سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در سال گذشته توسط گروه هنر پویا با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" توانست به فروش 5 میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران و رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال دست یابد.
این انیمیشن سینمایی کاری است از گروه «هنرپویا» (کنسرسیوم مشترک مؤسسات هفت ‌سنگ و سلوک ‌افلاکیان) که بیش از ده سال سابقه تولید پویانمایی داشته و تاکنون توانسته است بیش از 150 برنامه مختلف در قالب های سینمایی، سریال، مجموعه، آثار کوتاه و ... را تولید و عرضه نماید.
503502

کد خبر: 645787

وب گردی

وب گردی